خبرگزاری کار ایران

در جلسه صبح امروز مطرح شد؛

گزارش گودرزی به کمیسیون اصل نود مجلس/طرح دغدغه نمایندگان در مقابله با فساد در فوتبال

asdasd
کد خبر : ۲۹۱۸۸۴

محمود گودرزی و جمعی از معاونان وزارت ورزش و جوانان صبح امروز با حضور در کمسیون اصل 90 مجلس گزارشی از اهم اقدامات این وزارتخانه را به نمایندگان ارایه کردند.

به گزارش ایلنا، وزیر ورزش و جوانان در جمع نمایندگان مردم در کمسیون اصل نود گفت: 8 هدف عمده را از زمان  پذیرفتن این مسئولیت و  رای اعتماد مردم، دنبال کردم و در این مدت حدود 2 ساله توانسته ایم به کمک مجموعه معاونان و مدیران ستادی و استانی و روسای فدراسیون ها اقدامات خوبی را صورت دهیم.

گودرزی توسعه اخلاقی محیط ورزش، توسعه فرهنگی ورزش کشور ، توسعه و ارتقای کمی و کیفی ورزش همگانی و قهرمانی ، توسعه و ارتقای ورزش بانوان ، ساماندهی امور جوانان ، توسعه اقتصادی و زیر ساختی بخش ورزش ، توسعه محیط حقوقی و قانونی و توسعه مدیریت مبتنی بر برنامه محوری و پژوهش کاربردی را از جمله أهداف عمده خود و تیم وزارتی در دولت تدبیر و امید دانست.

در ادامه این نشست نمایندگان کمیسیون اصل نود نیز دغدغه های خود را در مورد مقابله با فساد به خصوص در حوزه فوتبال ، رعایت مبانی فرهنگی و شرعی در ورزش زنان، جلوگیری از ساخت و سازهای بی رویه و بدون محاسبه و پایداری وزیر ورزش و جوانان بر توسعه و تحکیم مبانی اخلاقی و فرهنگی و مبارزه با فساد بیان کردند.

در نشست کمسیون اصل 90، نصرالله سجادی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای، امیررضا خادم معاون حقوقی، مجلس و امور استان‌ها، شعبانی بهار معاون توسعه ورزش همگانی، احمدی معاون امور فرهنگی، آموزش و پژوهش، رستمی معاون ساماندهی امور جوانان ، رباب شهریان معاون امور بانوان، به همراه مازیار ناظمی رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی، مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، عزیزی مدیرکل امور مجلس و شجیع دبیر شورای راهبردی، وزیر ورزش و جوانان را همراهی کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز