خبرگزاری کار ایران

با اعلام فدراسیون؛

لیگ برتر بسکتبال 7 آبان آغاز می‌شود/درخواست ضمانت بانکی10درصدی از تیم‌های لیگ

asdasd
کد خبر : ۲۹۱۸۶۴

شورای سیاست‌گذاری سازمان لیگ فدراسیون بسکتبال با حضور اعضا برگزار و تاریخ آغاز لیگ مشخص شد.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت فدراسیون بسکتبال، شورای سیاست‌گذاری سازمان‌لیگ با حضور اعضای خود امروز(سه‌شنبه)در محل فدراسیون تشکیل جلسه داد و در نهایت پس از بحث و تبادل‌نظر درباره نحوه برگزاری لیگ باشگاه‌ها موارد مربوطه به تصویب رسید که اهم آنها به شرح زیر است:

 -1لیگ‌برتر امسال به صورت دوره‌ای و با حضور 12 تیم از روز 7 آبان‌ماه آغاز می‌شود.

-2 مرحله‌دوم لیگ (پلی آف)، 6 تیم برتر به صورت دوره‌ای و رفت و برگشت کار خود را دنبال کرده و در نهایت در دور سوم 4 تیم برتر در مرحله‌نهایی به صورت 4 از 7 مسابقات را دنبال می‌کنند تا در نهایت قهرمان لیگ‌برتر مشخص شود.

-3تیم‌های لیگ‌برتر که در مسابقات دسته یک نیز شرکت می‌کنند، می‌توانند از 2 بازیکن زیر 23 سال خود به صورت بالا به پایین و یا پایین به بالا استفاده کنند.

 -4تیم‌های حاضر در لیگ‌برتر در دور مقدماتی می‌توانند از 2 بازیکن خارجی(نه به صورت همزمان) استفاده کرده که در مرحله پلی‌آف این قانون به صورت استفاده همزمان 2 بازیکن خارجی اجرایی می‌شود.

-5 تیم‌های شرکت‌کننده در لیگ‌برتر باید 10 درصد کل قراردادهای ثبت شده در فدراسیون را به صورت ضمانت بانکی ارائه کرده و طبیعتا تخطی از این شرایط به منزله عدم حضور در لیگ برتر است.

 -6شرکت‌کنندگان در لیگ‌جوانان 10 نفر با تاریخ تولد 76 /10/ 11 و 2 نفر به تاریخ تولد 75 /10/ 11 به بعد است.

-7 کلیه باشگاه‌ها می‌توانند در لیگ جوانان شرکت کنند.

 -8سقف تیم‌ها در لیگ دسته یک 24 تیم است.

-9 بازیکنانی که در خارج از کشور فعالیت دارند سهمیه خارجی محسوب می‌شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز