خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر تهران:

حادثه سیل در برخی مناطق قابل پیش‌بینی بود

asdasd
کد خبر : ۲۹۱۶۸۵

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به حوادث سیل و طوفان گفت: حادثه سیل در برخی مناطق قابل پیش‌بینی بود.

 به گزارش خبرنگار ایلنا مهدی چمران در یکصد و هفتاد و یکمین جلسه شورای شهر تهران گفت: علاوه بر محدوده امامزاده داود وقایع وحشتناکی نیز در شهرهای شمالی از جمله سوادکوه پیش آمده است.

وی خاطرنشان کرد: به دلیل ساخت و سازهای صورت گرفته در مسیر رودخانه در این منطقه خانه‌ها به صورت یکجا از جا کنده شده و به داخل رودخانه افتاده بودند.

رئیس شورای شهر تهران با تاکید بر لزوم بررسی دقیق  دلایل وقوع سیل در تهران گفت: اگرچه محل سیل رخ داده در داخل شهر تهران نبوده است، اما از مسئولان درخواست می‌کنیم که هر چه سریع‌تر نسبت به رسیدگی دقیق و درست دلایل وقوع سیل اقدام کنند.

وی در ادامه به وقوع سیل در سال 1334 در امامزاده داود اشاره کرد و گفت: سیل در آن زمان 100 نفر کشته به جای گذاشت و این نشان می‌دهد که چنین حوادثی دوره‌ای است و باید در این خصوص پیش‌بینی صورت می‌گرفت و برای مردمی که  برای گذران اوقات فراغت خود چنین جاهایی را انتخاب می‌کنند، فکری کرد.

رئیس شورای شهر تهران افزود: این اتفاق  در سال‌های گذشته در منطقه امامزاده قاسم و تجریش نیز رخ داده بود، بنابراین ضروری است به این مسائل رسیدگی شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز