خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون عمران در گفت وگو با ایلنا :

ورود هواپیماهای جدید به ایرلاین آسمان

asdasd
کد خبر : ۲۹۱۶۷۶

عضو کمیسیون عمران از ورود چند فروند هواپیمای جدید به ناوگان شرکت هواپیمایی آسمان خبر داد و گفت:‌ این تعداد ناوگان وارد کشور شده اند و در حال اماده سازی برای ورود به ناوگان آسمان ایر هستند.

مهرداد لاهوتی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه درباره جزییات و تعداد و سن هواپیماهای جدید مسئولان این شرکت هواپیمایی باید اطلاع رسانی کنند،‌ اظهار کرد: خوشبختانه اکثر شرکت های هواپیمایی در حال مذاکرات نهایی برای خرید هواپیماهای جدید و با سن کم هستند.

وی افزود: به زودی سن ناوگان هوایی کشورمان به طور قابل توجهی کاهش می یابد و موانع پیش روی خرید هواپیما در حال رفع است.

عضو کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: خوشبختانه در دو سال گذشته اقدامات بسیار کارایی در جهت ورود هواپیماهای جدید به ناوگان ایرلاین های داخل کشورمان انجام شده است که نتیجه ان را بلافاصله پس از لغو تحریم ها خواهیم دید.     

لاهوتی با اشاره به اقدامات اخیر جهت بهسازی و ارتقای کارآمدی فرودگاه های کشورمان گفت:‌ هر چند که هنوز فرودگاه های کشورمان دچار ضعف های زیادی هستند اما اخیرا شاهد انجام اقداماتی در جهت به روز شدن و فعالسازی فرودگاه های مهم کشور هستیم. تا چند سال گذشته فرودگاه حضرت امام راکد مانده بود اما در حال حاضر شاهد ورود سرمایه هایی هر چند خرد در این فرودگاه هستیم .   

عضو کمیسیون عمران درباره بهسازی فرودگاه مهرآباد گفت:‌خوشبختانه ساخت باند دوم فرودگاه مهرآباد آغاز شده است این در حالی بود که تا پیش از این اگر هواپیمایی در باند پروازی مهرآباد در حال نشست و برخاست بود هواپیماهای دیگر باید در آسمان تهران آنقدر دور می زدند تا نوبت به آنها می رسید.   

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز