خبرگزاری کار ایران

در دیداری تدارکاتی انجام می شود؛

مصاف آبی های تهران و اهواز در آزادی/رویارویی مظلومی و ویسی در آستانه لیگ

asdasd
کد خبر : ۲۹۱۱۷۲

تیم های فوتبال استقلال تهران و استقلال صنعتی خوزستان، اول مرداد ماه در دیداری تدارکاتی در تهران به مصاف هم می روند.

به گزارش ایلنا، استقلال صنعتی خوزستان که زیر نظر عبدالله ویسی در اردوی تهران به سر می برد، درخواست برگزاری این دیدار دوستانه را کرده است. دیدار دوستانه استقلال تهران و استقلال خوزستان ساعت 18 روز اول مرداد ماه در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

استقلال تهران از 16 تا 26 تیر ماه با برپایی اردوی 10 روزه در کردان کرج زیر نظر پرویز مظلومی، روند آماده سازی خود را دنبال کرد. 

آبی پوشان پایتخت در مدت برگزاری اردوی 10 روز خود، دو دیدار دوستانه برگزار کردند که در دیدار نخست، بهمن را با نتیجه 3 بر صفر شکست دادند و در برابر نیروی زمینی نیز به تساوی بدون گل رضایت دادند. 

استقلال صنعتی خوزستان از امروز جمعه (26 تیر ماه) اردوی 9 روزه خود را بلافاصله بعد از پایان اردوی آبی پوشان پایتخت در کردان کرج زیر نظر ویسی آغاز کرده است. 

پانزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران از 8 مرداد ماه آغاز می شود که در هفته نخست استقلال تهران در مشهد به مصاف سیاه جامگان این شهر می رود و استقلال صنعتی خوزستان نیز با سپاهان اصفهان قهرمان لیگ چهاردهم دیدار خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز