خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی

دشمن در حال مهندسی فرهنگی برای ایران اسلامی است

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن در حال مهندسی فرهنگی برای ایران اسلامی است لذا مسوولان فرهنگی کشور باید بسیار هوشیار باشند زیرا وظیفه‌ای سنگین برعهده دارند.

 به گزارش خبرنگار ایلنا از بروجرد، علاء الدین بروجردی در نشست با هنرمندان، مسوولان انجمن‌های فرهنگی و هنری و کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد افزود: در طول بیش از 30 سال فعالیت خود در حوزه سیاست خارجی هیچ کشوری را در جایگاه کنونی ایران از نظر عظمت و افتخارآفرینی ندیده‌ام.

نماینده بروجرد با اشاره به نقش مقام معظم رهبری در افتخار آفرینی تیم مذاکره کننده هسته‌ای ایران افزود: خیلی از گروه‌ها و افراد اعتقاد داشتند که باید در مذاکرات کوتاه بیاییم، ولی مقام معظم رهبری محکم و حکیمانه ایستادند و فرمودند طرف‌های مقابل به مذاکرات نیاز دارند لذا باید تا پایان کار با اقتدار بر مواضع خود پافشاری کنیم.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی از امنیت پایدار برخوردار است، گفت: در حال حاضر بسیاری از کشورهای دنیا در حال تعامل با ایران هستند.

بروجردی اظهار کرد: خوشبختانه ما رهبری حکیم با شخصیتی علمی، فقهی و هنری در راس کشور داریم که رهنمودهای ایشان همواره در عرصه‌های سیاست خارجی برای منطقه راهگشا بوده است.

وی با یادآوری مشکلات اقتصادی کشور گفت: این مشکلات ناشی از هشت سال جنگ تحمیلی، جنگ اقتصادی و تحریم‌های خصمانه علیه ملت ایران بود.

وی افزود: ما در سال‌های اخیر ضمن درگیری با جنگ اقتصادی، درگیر شبیخون فرهنگی نیز بودیم و متاسفانه برخی از جوانان نخبه پر تلاش و پرانرژی ما درگیر مواد مخدر شده و از گردونه تلاش و موفقیت خارج شدند. 

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی در ادامه به وظایف سنگین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمن در حال مهندسی فرهنگی برای ایران اسلامی است لذا مسوولان فرهنگی کشور باید بسیار هوشیار باشند زیرا وظیفه‌ای سنگین برعهده دارند. 

وی اظهار کرد: در مذاکرات هسته‌ای ایران و گروه 1+5 در یک طرف نماینده ایران اسلامی و در طرف دیگر نمایندگان 28 کشور قدرتمند دنیا قرار گرفتند.

وی افزود: مسوولان فرهنگی در شرایطی که ماهواره‌ها تا دورترین نقاط کشور نفوذ کرده‌اند باید از یک سو فرهنگ دینی و اخلاقی را در جامعه ترویج دهند و از سوی دیگر به خواسته‌های جوانان رسیدگی و آنها را جذب برنامه‌های فرهنگی و هنری کنند.

کد خبر : ۲۹۱۱۵۹