خبرگزاری کار ایران

معاون طب سنتی وزارت بهداشت خبر داد:

اجرای پایلوت طرح ادغام خدمات طب سنتی در نظام شبکه بهداشت و درمان کشور در فسا

asdasd
کد خبر : ۲۹۱۱۵۱

معاون طب سنتی وزارت بهداشت گفت : اگر آموزه ها و تدابیر حفظ سلامتی با نگاه طب سنتی را در آموزه های بهورزی و سیستم شبکه های بهداشت و درمان به کار ببندیم در ارتقای سلامت بسیار کمک کننده خواهد بود.

به گزارش ایلنا؛ محمود خدادوست در خصوص اجرای پایلوت طرح ادغام خدمات طب سنتی در نظام شبکه بهداشت و درمان کشور در شهرستان فسا بیان داشت :  وظیفه و پیام اصلی طب سنتی ایرانی یا طب ایرانی حفظ تندرستی مردم است.

وی با بیان اینکه آموزه ها و تدابیر طب سنتی هیچگونه تناقضی با طب رایج امروزی ما ندارد، گفت: اگر دانش و تدابیر طب سنتی را به همراه آموزش طب رایج به بهورزان و کارشناسان و کاردانان شبکه های بهداشت و درمان ارائه دهیم قاعدتاً چون در باور و فرهنگ مردم ریشه دارد و دارای ظرفیت پذیرش و مقبولیت بالایی است ، می تواند به ارتقای سلامت جامعه کمک نماید.

معاون طب سنتی وزارت بهداشت افزود : با آمادگی هیات رئیسه و مدیران دانشگاه علوم پزشکی فسا  پایلوت این طرح را در شهرستان فسا اجرا می کنیم و سعی می کنیم که تدابیر و آموزه های طب سنتی را که قابلیت ارائه در سطوح مختلف از جمله بهورزی، کارشناسان مراکز بهداشتی - درمانی و پزشکان خانواده را دارد با ارائه بسته های آموزشی و آموزشهای آبشاری اجرانماییم.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز