خبرگزاری کار ایران

حسینی در گفت‌و‌گو با ایلنا:

برچیده شدن تمامی تحریم‌ها پس از 35 سال دستاورد بزرگ تیم هسته‌ای است

نماینده مجلس نهم گفت: یکی از بزرگترین افتخارات ما این است که توسط دستگاه دیپلماسی تحریم‌های ظالمانه 35 ساله یک‌جا برچیده می‌شود.

فتح‌الله حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا در مورد لزوم همدلی و همزبانی میان دولت و مجلس در شرایط پس از تحریم‌ها تصریح کرد: دولت و مجلس باید در شرایط پس از تحریم‌ها بر هم‌افزایی میان خود٬ بیش از گذشته بیافزایند و اگر روند توافق مورد تایید ملت باشد فکر می‌کنم دولت و مجلس بتوانند گام‌های مهمی را در راستای اصلاح وضعیت معیشتی مردم بردارند.

این نماینده مردم در مجلس نهم ادامه داد: سی و شش سال است که بزرگترین و ظالمانه تحریم‌ها علیه ملت ایران روا داشته شده است. امیدواریم در مقطع کنونی و پس از رفع تحریم‌ها با نزدیک‌تر شدن مجلس و دولت مشکلات مردم حل شود.

وی با تاکید براینکه در فرآیند مذاکرات میان تیم مذاکره کننده و نمایندگان ملت در مجلس شورای اسلامی تعامل مطلوبی برقرار بود٬ افزود: رسیدن به توافق یاد شده می‌تواند ملاحظات مطلوبی برای پیشرفت و توسعه کشور به همراه داشته باشد که مصداق آن را می‌توان در صنعت هواپیماسازی و بازگشت پول‌های بلوکه شده کشور یافت.

حسینی تاکیدکرد: امروز یکی از بزرگترین افتخارات ما این است که توسط دستگاه دیپلماسی تحریم‌های ظالمانه سی و پنج ساله قرار است یک‌جا برچیده شود و این دستاورد بزرگ در سایه مقاومت ملت بزرگ ایران و رهبری هوشمندانه رهبر معظم انقلاب تحقق یافته است.

کد خبر : ۲۹۰۸۹۷