خبرگزاری کار ایران

جام جهانی فوتبال ساحلی- پرتغال؛

صعود ایران با برد برزیل/شاگردان اکتاویو حریف تاهیتی شدند

تیم فوتبال ساحلی ایران به همراه برزیل به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی فوتبال ساحلی راه یافت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، آخرین دیدار از مرحله گروهی هشتمین دوره رقابت های جام جهانی فوتبال ساحلی که در پرتغال جریان دارد، سه شنبه شب با برگزاری یک دیدار حساس بین تیم های برزیل و اسپانیا به پایان رسید که در این دیدار برزیلی ها موفق شدند مقابل نایب قهرمان دوره گذشته مسابقات به پیروزی 2 بر 1 دست یابند.

در این بازی که تا اواسط نیمه سوم با تساوی 1-1 در جریان بود برزیلی ها موفق شدند توسط رودریگو در دقیقه ۳۲ به گل برتری دست یافته تا با سه پیروزی متوالی و به عنوان تیم اول گروه C به مرحله دوم جام صعود کنند. اما اسپانیایی ها نایب قهرمان دوره قبلی مسابقات با ۳ امتیاز وداع تلخی با این رقابتها داشتند.

پیروزی برزیلی ها مقابل اسپانیا باعث شد تیم فوتبال ساحلی ایران با ۶ امتیاز و به عنوان تیم دوم گروه به مرحله یک چهارم نهایی راه یافته و افتخار دیگری را برای فوتبال کشورمان در چنین تورنمنت بزرگی رقم بزند.

تیم کشورمان با 2 پیروزی مقابل اسپانیا و مکزیک و شکست مقابل برزیل به عنوان تیم دوم راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

بر این اساس شاگردان مارکو اکتاویا پنجشنبه شب و در آخرین بازی مرحله یک چهارم نهایی به مصاف تیم تاهیتی، تیم نخست گروه D می روند، تیمی که امشب دست به کار بزرگی زد و روسیه قهرمان جهان را شکست داد.

با مشخص شدن  تیم‌های صعود کننده از مرحله گروهی، برنامه دیدارهای مرحله یک‌چهارم نهایی هشتمین دوره جام جهانی فوتبال ساحلی ۲۰۱۵ - پرتغال به شرح زیر مشخص شد:

 پنجشنبه - ۲۵ تیرماه

برزیل- روسیه، ساعت ۱۴، ورزشگاه پرایا دابایا

پرتغال - سوئیس، ساعت ۱۵:۳۰، ورزشگاه پرایا دابایا

ایتالیا - ژاپن، ساعت ۱۷، ورزشگاه پرایا دابایا

تاهیتی - ایران، ساعت ۱۸:۳۰، ورزشگاه پرایا دابایا

کد خبر : ۲۹۰۶۵۸