خبرگزاری کار ایران

/پایان حصر ایران؛ آغاز فصل امید/

بیانیه حزب فرزندان ایران به مناسبت توافق هسته‌ای

حزب فرزندان ایران با صدور بیانیه‌ای از مردم خواست برای استقبال از تیم مذاکره کننده کشورمان و جشن هسته‌ای شرکت کنند.

به گزارش ایلنا متن بیانیه حزب فرزندان ایران که در پی توافق هسته‌ای به دست آمده در وین صادر شد٬ به شرح زیر است:

هاتف آن روز به من مژده این دولت داد
که بدان جور و جفا صبر و ثباتم دادند

ملت شریف و قهرمان ایران

سرانجام و پس از دوره‌ای طولانی از انواع جفاها و مظلمه‌های ستمگران جهانی و کج اندیشی‌ها و خیال‌پردازی‌های افسانه پردازان و ناآزمودگان عرصه سیاست و ناآموختگان قلمرو دیانت و اخلاق، صبر و متانت فرزندان دلیر و با بصیرتمان، زنجیرهای اکوان دیو از  هم‌گسسته شد و تیر حقانیت و مظلومیت از چله کمان آرش‌های کمانگیر زمانه بر قلب طواقیت دوران نشست و به هر تقدیر عصر جدیدی از تاریخ جمهوری اسلامی ایران آغاز گردید.

آنروز که رهبری بزرگوار حمایت خود را از دولت دکتر حسن روحانی و تیم مذاکره کننده اعلام کردند، احتمال نیل به چنین دستاوردی اندک به نظر می رسید و با توجه به ملعبه‌گری‌های آمریکا در دوران آن جنگ افروز جمهوری‌خواه امید به موفقیت در این کارزار ضعیف بود، معذلک ماه‌های طولانی و نفس‌گیری برای دیپلمات‌های ایرانی این اعجوبه‌های عرصه کارزار سیاسی سپری شد و آنان با تلاش و مجاهدت وصف‌ناپذیری از جان و سلامت خود مایه گذاشتند و سرانجام توانستند شهد پیروزی بر کام ملت جاری سازند.

نیل به این پیروزی ابتدا محصول توکل و تکیه ملت و دولت به خداوند عزیز و متعال بود و این سنت الهی است که اگر در سبیل و صراط او گام برداشته شود٬ خداوند همیاری خود را دریغ نخواهد کرد و در این رابطه یاری‌های خداوند چهره هویدا کرد.

دعاهای ملت شریف و حمایت‌های همه‌جانبه از دولت منتخب و تیم مذاکره کننده هم عامل دیگری در نیل به این پیروزی بزرگ بود و از سوی دیگر تمشیت و تدبیر  رهبری بزرگوار جای هیچگونه شبهه و شکی باقی نگذاشت که اگر حمایت‌های صریح و قاطع ایشان در این امواج پر مهلکه فسانه و فسون نبود٬ کسب چنین دستاوردی بعید بلکه ممتنع به نظر می رسید.

از این روست که حزب فرزندان ایران به عنوان یکی از احزاب اصلاح‌طلب و با مشی اعتدال‌گرایی به نوبه خود خرسندی و شادمانی خود را از دستیابی به چنین موقعیت مهم سیاسی-دیپلماتیک اعلام می‌دارد و امیدوار است بتواند به سهم خود در حراست از این دستاورد مهم تاریخی ایفا نقش کند.

همچنین جا دارد تبریک‌ها و سپاس‌های خود را به جناب آقای دکتر محمد جواد ظریف و اعضا پرتلاش و فداکار تیم همراه ایشان تقدیم کنیم و از خداوند بزرگ برای ایشان و خانواده‌هایشان سلامتی و سربلندی و سعادت آرزو کنیم.

از اقشار مختلف ملت شریف ایران به‌ویژه جوانان، دانش آموزان، دانشجویان، کارمندان، کارگران، بازاریان و کسبه و به طور موکد از تمامی نیروهای اصلاح طلب و طرفدار مشی اعتدالی که با رای قاطع خود در 22 خرداد 1392 موجب روی کار آمدن دولت تدبیر و امید شدند٬ دعوت می‌شود در مراسم استقبال از هیات مذاکره کننده که از فرودگاه آغاز می‌گردد٬ شرکت کنند و بخش کوچکی از زحمات سرداران عرصه دیپلماسی عزت و حکمت و مصلحت و قلمرو نرمش قهرمانانه را مورد قدردانی و ستایش قرار دهند.

رجاء واثق داریم که این فتح‌الفتوح دیپلماتیک سدهای پیشرفت و رفاه و آسایش را از جلوی پای ملت ایران برخواهد داشت و در آینده‌ای نه چندان دور گشایشی به شرط ملاحظه تدبیر و تامل، در شئون مختلف زندگی مردم خصوصا جوانان تحصیلکرده این مرز و بوم پدید خواهد آمد.

حزب فرزندان ایران

 

کد خبر : ۲۹۰۶۳۵