خبرگزاری کار ایران

علیرضا چله‌دوان

ردیف ملی بودجه کنار گذر کاشان احیا می‌شود

معاون عمرانی فرماندار کاشان گفت: ردیف ملی بودجه کنارگذر شرقی کاشان احیا می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا علیرضا چله‌دوان در گفتگو با خبرنگاران گفت: ردیف ملی بودجه کنارگذر شرقی کاشان احیا می‌شود تا با تکمیل و بهره‌برداری از کنارگذر شرقی شهر، بخشی از مشکلات ترافیکی شهرستان به خارج از شهر منتقل شود.

وی افزود: احداث ساختمان پلیس راه، احداث پل غیرهمسطح در محل تقاطع و مواردی از این دست بخشی از اقداماتی است که مدیریت جمعی شهرستان به منظور شروع عملیات کنارگذر شرقی کاشان در نظر گرفته است.

وی تأکید کرد: با بهره‌برداری از کنارگذر شرقی کاشان؛ ترافیک محور ترانزیت اردستان، بادرود ، کاشان به خارج از شهر منتقل می‌شود.

چله‌دوان تأکید کرد: طول جاده کنار گذر شرقی کاشان 28 کیلومتر است که 11 کیلومتر آن با پیشرفت فیزیکی 45 درصدی با هزینه‌ای بالغ بر پنج میلیارد و 200 میلیون تومان طی سال‌های 90 و 91  انجام شده است.

معاون فرماندار کاشان تصریح کرد: با پیگیری انجام گرفته مقرر شد ایجاد آبراه و زیرسازی بقیه مسیر از محل منابع شهرستان و روکش آسفالت در عهده اداره کل راه و شهرسازی استان باشد.

چله دوان گفت: کنارگذر شرقی کاشان از میدان امام علی (ع) شروع و به موازات ریل راه آهن در  28 کیلومتری به محور جاده قدیم کاشان قم متصل می‌شود.

کد خبر : ۲۹۰۵۲۵