خبرگزاری کار ایران

پدیده بوکس ایران در گفت‌وگو با ایلنا:

آماده شگفتی‌سازی در APB هستم/نباید فرصت‌طلایی را از دست بدهم

asdasd
کد خبر : ۲۹۰۴۹۹

بوکسور وزن 52 کیلوگرم کشورمان با ابراز رضایت از روند آماده‌سازی خود برای مسابقات APB گفت: کاملا آماده‌ام و می‌خواهم شگفتی‌ساز شوم.

سجاد محمدپور در گفت‌وگو با ایلنا اظهار داشت: شرایط بدنی بسیار خوبی دارم و فکر می‌کنم بتوانم دومین پیروزی خود را در مسابقات بوکس حرفه‌ای آیبا کسب کنم.

محمدپور درباره اردوی آمادگی که در لنگرود برگزار شد، بیان داشت: به همراه سایر اعضای تیم APB در ساحل چمخاله لنگرود اردوی 4 روزه‌ای برگزار کردیم و در خلال این اردو یک دیدار تدارکاتی نیز با بچه‌های تیم گیلان داشتیم. اردوی خوب و مناسبی بود و تمرینات با نشاطی را در آنجا برگزار کردیم.

وی افزود: نسبت به اولین دیداری که در APB انجام دادم استرس کمتری دارم و از لحاظ بدنی هم شرایط کاملا خوبی دارم و خودم را آماده پیروزی مقابل حریف بلغاری در کشور خودش کرده‌ام.

پدیده بوکس ایران درباره حریف بلغاری خود گفت: حدود یک‌سال پیش در تورنمنت بلغارستان این بوکسور را در کشور خودش شکست داده‌ام و دوست دارم با پیروزی مجدد مقابل او دبل کرده باشم. مطمئن باشید اگر داوری‌ها جهت‌دار نباشد باز هم او را در خانه‌اش شکست می‌دهم.

وی درباره مبارزه 8 رانده در رقابت‌های APB عنوان کرد: درست است پیش از این مسابقات تجربه مبارزه در 8 راند را نداشتم اما الان در شرایط خوبی هستم و مشکلی با این موضوع ندارم.

وی با اشاره به اینکه تمام هدفش کسب سهمیه المپیک است بیان اشت: اگر این بازی را ببرم باید با برنده دیدار مکزیک و قزاقستان مبارزه کنم.تنها با 2 پیروزی می‌توانم سهمیه المپیک 2016 ریو را بدست بیاورم و نمی‌خواهم این فرصت طلایی را از دست بدهم.

محمدپور در پایان خاطرنشان ساخت: من تمام تلاشم را می‌کنم اما نتیجه دست خداست.امیدوارم با پیروزی در دیدار حساس روز شنبه بتوانم دل مردم کشورم را شاد کنم.

سجاد محمدپور بوکسور وزن 52 کیلوگرم کشورمان فردا(چهارشنبه)تهران را به قصد صوفیه بلغارستان ترک می‌کند تا شنبه هفته‌آینده در دومین دیدارش در مسابقات بوکس حرفه‌ای آیبا APB مقابل نماینده کشور میزبان روی رینگ برود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز