خبرگزاری کار ایران

جودو و روزنه های امید المپیکی شدن؛

برنزهای نجات بخش برای متولیان جودو/ توفیق اجباری برای قاسمی‌نژاد

asdasd
کد خبر : ۲۹۰۴۱۷

تیم 2 نفره جودوی کشورمان متشکل از سعید ملایی و امیر قاسمی‌نژاد روز پنجشنبه هفته جاری برای حضور در مسابقات گراند اسلم روسیه عازم این کشور خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، با 2 برنزی که ملایی و محجوب در مسابقات جایزه بزرگ مغولستان بدست آوردند و عملکرد فنی مثبتی که از خود بر جای گذاشتند به نظر می رسد که هنوز هم می‌توان به این رشته المپیکی امیدوار بود.

در حالی که در روزهای ابتدایی سال 94 مسئولان فدراسیون و سرمربی تیم ملی جودو به واسطه عملکرد تیم ملی در بازی های آسیایی و قهرمانی آسیا به شدت مورد انتقاد بودند، به نظر می رسد ایستادن روی سکوی سوم در مسابقات کسب سهمیه المپیک ناجی جودوی ایران شده است.

سعید ملایی که تبحر خاصی در کسب مدال برنز دارد در این روزها امید اصلی جودوی ایران است و جواد محجوب نیز به مرور به روزهای خوبش باز می گردد.

تنها نگرانی کادر فنی جودو این روزها امیر قاسمی نژاد است.

نماینده با تجربه وزن -90 کیلوگرم جودو کشور که بعد از تغییر وزن عملکرد فابل دفاعی نداشته است در مسابقات گرند اسلم روسیه جانشین جواد محجوب شده است.

پس از اینکه جواد محجوب به دلیل خستگی و افت بدنی از شرکت در مسابقات روسیه انصراف داد،نوبت به قاسمی نژاد رسید تا بار دیگر برای کسب امتیاز و قرار گرفتن در بین 22 نفر برتر وزن -90 کیلوگرم جهان روی تاتامی برود.

باید دید که قاسمی نژاد می تواند از این توفیق اجباری بهره لازم را ببرد و جانشین خلفی برای محجوب باشد یا باز هم تغییر وزن را بهانه ناکامی خود خواهد کرد.

به هر حال به نظر می رسد مسئولان فدراسیون و کادر فنی تیم ملی جودو به کسب 3 سهمیه المپیکی که قول داده بودند بسیار نزدیک هستند. 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز