خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل جدید سازمان دارالسلام کاشان معرفی شد

شهردار کاشان گفت تغییرات در شهرداری کاشان در راستای بهبود اقدامات و خدمات مناسب تر به شهروندان صورت می‌گیرد.

به گزارش خبرنگارایلنا در کاشان سید محمد ناظم رضوی در آیین تودیع و معارفه مدیرعامل سازمان دارالسلام شهرداری کاشان گفت:تغییرات در شهرداری کاشان در راستای بهبود اقدامات و خدمات مناسب تر به شهروندان صورت می گیرد و باید پذیرفت که در فصل کاری شهرداری ها قرار داریم و  این جابجایی ها نیز بهمین منظور صورت می گیرد.

وی ضمن تقدیر از زحمات هفت ساله محمدرضا عبدلی خالدی در سازمان دارالسلام کاشان تصریح کرد:باتشکیل مناطق جدید در سطح شهر و گستردگی فعالیت های مناطق ، در بخش معاونت خدمات شهری نیازمند تعریف جایگاه امور شهری در این معاونت بودیم تا با دقت و حساسیت بیشتر بر فعالیت های مناطق نظارت داشته باشیم.

شهردار کاشان افزود:به همین منظور محمدرضا عبدلی خالدی به عنوان سرپرست امور شهری معرفی می‌شود و انتظار داریم با توجه به دانش و تخصص ایشان در این بخش خلا ها و ضعف هایی که در این بخش وجود دارد رصد و برطرف شود.

سید محمد ناظم رضوی گفت:متاسفانه برخی از نقاط شهر دچار روزمرگی است و مشکلات مردم برای برخی مسئولین عادی شده است که اصلا این اتفاق در شهرداری کاشان پذیرفتنی نیست و اینکه برخی عادت کرده اند کمبودها و مشکلات را در بخش خود به گردن دیگران می اندازند از نظر بنده پذیرفتنی نیست و با آنها برخورد خواهم کرد.

وی با انتقاد از وضعیت پارک ها و اماکن تفریحی مورد استفاده خانواده ها در شب های ماه رمضان و فصل تابستان اظهار داشت:در صورت صلاحدید در راستای بهبود وضعیت این اماکن نیروهای کنترل و کشیک تعریف کنندتا بحث نظارتی و خدمات رسانی مطلوب فراهم شود.

وی از مطالعات و حضور مشاور در راستای احداث پل روگذر در بلوار شهدا خبر داد و گفت:امیدواریم با تکمیل مطالعات و جانمایی مناسب این طرح در آینده نزدیک عملیاتی شود.

 

کد خبر : ۲۸۵۵۷۳