خبرگزاری کار ایران

جشنواره «تئاتر شهر» زمان دریافت متون و فراخوان بخش عکس را منتشر کرد

asdasd
کد خبر : ۲۸۵۵۲۴

فراخوان بخش مسابقه عکس و مدرسه عکاسی چهارمین جشنواره «تئاتر شهر» به همراه اعلام زمان پذیرش بخش نمایش‌نامه‌نویسی دو خبر این جشنواره هستند.

به گزارش ایلنا، چهارمین جشنواره «تئاتر شهر» مسابقه عکس و مدرسه عکاسی تئاتر را در سه بخش مسابقه عکاسی تئاتر خیابانی و مسابقه و مدرسه کارگاهی عکاسی نمایش‌های صحنه‌ای برگزار می‌کند.

این بخش با رویکردی متفاوت در حوزه هنرهای نمایشی و با هدف بهره‌گیری از نگاه عکاسان نوگرای تئاتر و استفاده از تجربه این هنرمندان و نگاه حرفه‌ای در این حوزه به ترکیب متجانس از هنر میان‌رشته‌ای عکاسی و نمایش پرداخته و قصد دارد نسبت به اعتلای هر دو هنر و ثبت دقیقی از نمایش‌های جشنواره چهارم اقدام کند.

این بخش در سه قسمت متفاوت عکاسی تئاتر، عکاسی نمایش‌های خیابانی و مسابقه و مدرسه کارگاهی عکاسی از نمایش‌های صحنه‌ای جشنواره برگزار می‌شود.

در این فراخوان آمده است که داوری بخش مسابقه عکاسان تئاتر را سیف‌الله صمدیان، محمود کلاری و فردین خلعتبری برعهده خواهند داشت. داوری این بخش ۲۸ مرداد ماه ۹۴ برگزار می‌شود.

داوری بخش مسابقه تئاتر خیابانی را نیز ابراهیم حسینی، ابراهیم سیسان و شکوفه هاشمیان انجام می‌دهند. بخش مسابقه و مدرسه کارگاهی عکاسی نمایش‌های صحنه‌ای نیز در دو مرحله متفاوت توسط سیف‌الله صمدیان، محمود کلاری، کیارنگ علایی، مریم زندی، حسن غفاری و ابراهیم حسینی داوری خواهند شد.

شرح هر بخش و موضوع، شرایط حضور و جوایز در فایل فراخوان درج شده و دبیرخانه جشنواره مطالعه دقیق متن فراخوان را برای تمامی متقاضیان ضروری می‌داند.

آخرین مهلت ارسال آثار به بخش مسابقه نمایشنامه‌نویسی

بخش نمایشنامه‌نویسی و نمایشنامه‌خوانی چهارمین جشنواره «تئاتر شهر» تا ۱۵ تیر ماه ۹۴ پذیرای آثار نمایشنامه‌نویسان خواهد بود.

این بخش به منظور توجه به حوزه‌ نمایشنامه‌نویسی و تولید آثاری متناسب با موضوعات جشنواره و به شکل رقابتی برگزار خواهد شد. در این بخش نمایشنامه‌های منتخب به شکل نمایشنامه‌خوانی توسط پیشنهاد‌دهنده و یا نویسنده اثر خوانش می‌شوند.

مطابق فراخوان به نمایشنامه‌های راه یافته به مرحله‌ نهایی این بخش (حداکثر ده نمایشنامه) تا سقف مبلغ ۲۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال کمک هزینه پرداخت خواهد شد.

نمایشنامه نویسان می توانند سه نسخه نمایشنامه تایپ شده را به همراه یک نسخه CD نمایشنامه‌ در محیط WORD و فرم تکمیل شده تقاضای حضور را تا ۱۵ تیر ماه ۹۴ به دبیرخانه تحویل دهند.

نتایج بررسی نمایشنامه ۲ مرداد ماه اعلام می شود.

چهارمین جشنواره «تئاتر شهر» به عنوان اصلی ترین جشنواره تئاتر شهرداری تهران توسط سازمان فرهنگی هنری شهرداری و با دبیری شهرام کرمی از ۲۶ شهریور تا ۲ مهر برگزار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز