خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد:

استقرارنظام جامع رفاه کارکنان و تدوین برنامه جامع اصلاح ساختار نظام پرداخت

asdasd
کد خبر : ۲۸۵۱۰۳

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت : سیاست گذاری درزمینه افزایش کیفیت خدمت رسانی به کارکنان و ارباب رجوع،استقرارنظام جامع رفاه کارکنان و تدوین برنامه جامع مربوط به اصلاح ساختار نظام پرداخت با رعایت عدالت از اولویت های کاری این معاونت است.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس، ملک محمد نجفی در شورای اداری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس به دیدگاه وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در خصوص عوامل انگیزشی اشاره و اظهار کرد: یکی از اولویت های معاونت توسعه مدیرت و منابع این وزارت خانه، سیاست گذاری وبرنامه ریزی درخصوص تدوین نظام جامع مدیریت منابع انسانی به منظور استقرارنظام های انگیزشی کارکنان ،‌نظام انتصاب وشایسته سالاری و ارتقاء سطح کیفی منابع انسانی است.
وی با اشاره به اهمیت سیاست گذاری درزمینه افزایش کیفیت و کمیت خدمت رسانی به کارکنان و ارباب رجوع، استقرارنظام جامع رفاه کارکنان و تدوین برنامه جامع مربوط به اصلاح ساختار نظام پرداخت با رعایت عدالت را از دیگر اولویت های این معاونت اعلام کرد.
استقرار نظام مدیریت هزینه و درآمد به منظوررعایت صرفه جویی درمصارف و عدالت در توزیع منابع و امکانات،  برنامه ریزی به منظور شفاف سازی شیوه های هدایت ونظارت براجرا درزمینه های مالی،‌ پشتیبانی و اداری و ایجاد بسترمناسب درخصوص توانمند سازی سرمایه انسانی از دیگر مواردی بود که نجفی به عنوان اولویت های معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بدانها اشاره کرد.
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اهمیت مطالعه وارائه پیشنهاد درخصوص استقرارنظام بودجه ریزی عملیاتی وتوزیع عادلانه منابع و تجهیزات، ایجاد هماهنگی وتعامل با سازمان های وابسته درخصوص مدیریت منابع انسانی را از دیگر موارد و اولویت های این معاونت در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی معرفی کرد.
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز