خبرگزاری کار ایران

معاملات 3 هزار میلیارد ریالی فرابورس ایران در اولین روز هفته

asdasd
کد خبر : ۲۸۵۰۷۰

معاملات فرابورس ایران در اولین روز هفته ارزشی معادل 3 هزار و 31 میلیارد ریال رقم زد که نسبت به روز مشابه هفته قبل 202 درصد رشد داشت.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی فرابورس ایران، طی معاملات شنبه، سی ام خردادماه در بازارهای فرابورس ایران، 108 میلیون و 290 هزار ورقه بهادار به ارزش 3 هزار و 31 میلیارد ریال طی 14 هزار و 9 دفعه دست به دست شد و شاخص فرابورس با 2.43 واحد رشد به رقم 702.56 واحد رسید.

بیشترین حجم و ارزش معاملات امروز فرابورس ایران را شرکت پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان با حجمی بیش از 27 میلیون ورقه و ارزشی معادل 42 میلیارد و 880 میلیون ریال به خود اختصاص داد.

شرکت های مجتمع معادن مس تکنار و سرمایه گذاری اقتصاد نوین با رشد 5 درصدی بیشترین افزایش قیمت را داشتند و از طرفی دیگر حق تقدم سهام شرکت توکاریل و سهام شرکت های کشتیرانی دریای خزر و صنعتی و معدنی شمال شرق شاهرود بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند.

در بازار اوراق با درآمد ثابت نیز اوراق مشارکت نفت و گاز پرشیا با حجم 549 هزار و 120 ورقه و ارزشی بیش از 562 میلیارد ریال در صدر معاملات این بازار قرار داشت و بیشترین حجم معاملات صندوق های قابل معامله(ETF) هم به صندوق سرمایه گذاری اعتمادآفرین پارسیان با معامله 5 میلیون و 280 هزار سهم اختصاص یافت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز