خبرگزاری کار ایران

شانس صعود ما کمتر از لهستان است

محمودی: تماشاگران آمده بودند که بازی را ببریم/ مسئولان برای موضوع بانوان فکری بکنند

مرد شماره یک تیم ملی والیبال معتقد است همه جای دنیا تماشاگران به سالن می‌آیند تا از بازی لذت ببرند اما در ایران مردم می‌آیند که بازی را ببرند و بروند.

گفت‌وگوی شهرام محمودی با خبرنگار ایلنا را در زیر می خوانید:

* بازی با آمریکا چطور بود؟

بازی خوبی بود. واقعاً همه چیز عالی بود. ما از اول بازی خیلی محکم شروع کردیم و خوب هم ادامه دادیم و توانستیم 3 امتیاز بازی اول را بگیریم.

* آمریکا چطور بود؟

به نظرم آنقدر تماشاگران ما به این تیم فشار آوردند که کارایی آنها در سرویس‌زدن‌ پایین آمد و به پیروزی ما کمک کرد. تماشاگران در این بازی خیلی تاثیرگذار بودند چون آمریکایی‌ها هیچ جای دنیا چنین جوی را ندیده بودند و همین جو به ما کمک کرد و سرویس‌های آنها خیلی سخت رد می‌شد و کمک کرد تا پیروز شویم.

* اما آنها بازیکنان حرفه‌ای هستند و نباید جو سالن روی چنین بازیکنانی تاثیرگذار باشد؟

بله، در همه جای دنیا تماشاگران در سالن‌های والیبال هستند اما هیچ جای دنیا تماشاگران نمی‌آیند که بازی را ببرند. در همه جای دنیا تماشاگران می‌آیند از بازی لذت ببرند اما اینجا مردم آمدند که بازی را ببرند و همین مسئله کار را برای حریف سخت می‌کند.

* و این بازی امتیازآورترین بازیکن میدان بودی..

این مسایل خیلی مهم نیست، مهم این است که تیم ببرد. مسائل‌انفرادی اصلاً مهم نیست. تنها چیزی که اهمیت دارد پیروزی تیم است که خدا را شکر به آن رسیدیم.

* درباره عدم حضور بانوان در سالن چه صحبتی دارید؟

نمی‌خواهم در این رابطه زیاد صحبت کنم، فقط امیدوارم مسئولان فکری به حال این موضوع بکنند چون اگر به خاطر حضور نداشتن بانوان میزبانی را از ما بگیرند این شور و نشاطی را که الان مردم دارند نخواهیم دید. امیدوارم این اتفاق نیفتد که میزبانی را از ما بگیرد.

* بازی فرداشب را چطور می‌بینید؟

به نظرم این بازی سخت‌تر است چون آنها تا حدودی با جو سالن آشنا شدند و احتمال بازی سخت‌تری را می‌دهیم اما امیدواریم پیروز از زمین بیرون بیاییم. آمریکا برای جبران و اعاده حیثیت می‌آید، ضمن اینکه نیاز به امتیاز هم دارد و همین مسئله کار ما را سخت می‌کند اما بچه‌ها مصمم هستند ببریم. مردم حمایت کنند تا دوباره آمریکا را شکست دهیم.

* با توجه به شرایط جدول چقدر شانس صعود دارید؟

شانس صعود ما خیلی زیاد نیست و فعلاً سوم جدول هستیم. ما بازی‌های بسیار سختی داریم و اگر می‌خواهیم از این گروه صعود کنیم باید همه بازی‌های باقی مانده را ببریم که این کار بسیار سختی است اما تلاش‌مان را می‌کنیم. امید ما برای صعود در حال حاضر از لهستان کمتر است اما ناامید هم نیستیم.

 

کد خبر : ۲۸۵۰۵۳