خبرگزاری کار ایران

در نشست با مسئولان کمیته المپیک؛

فدراسیون وزنه‌برداری برای المپیک ریو برنامه داد

asdasd
کد خبر : ۲۸۵۰۳۵

مسئولان فدراسیون وزنه‌برداری در نشست مشترک با مسئولان کمیته‌ملی المپیک برنامه‌های این فدراسیون را در راستای آماده‌سازی حضور در بازی‌های المپیک برزیل ارائه کردند.

به گزارش ایلنا، در ادامه نشست‌های هماهنگی و تخصصی رشته‎های اعزامی به بازی‌های المپیک ریو، صبح امروز رئیس فدراسیون وزنه‎برداری با حضور در کمیته ملی المپیک به ارائه برنامه‌های آماده سازی تیم ملی برای حضور در رقابت‌های کسب سهمیه و بازی‌های المپیک ریو پرداخت.

این نشست که با حضور کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک، شاهرخ شهنازی دبیرکل، نصراله سجادی معاون وزیر، علی رغبتی و اصغر رحیمی رئیس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی، دکتر سعیدی نماینده فدراسیون پزشکی ورزشی در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد،ابتدا رئیس کمیته ملی المپیک ضمن اشاره به اهمیت وزنه برداری اظهار داشت: وزنه برداری جزو رشته‌های با سابقه برای ورزش ایران در بازی‌‎های آسیایی و المپیک در کسب مدال بوده و در این دوره از بازی‌های المپیک نیز بدون تردید مردم و مسئولان نگاه خاصی بر روی وزنه‌برداری در کسب مدال دارند.

 وی ادامه داد: بدون تردید مسئولان جدید فدراسیون و علی مرادی با سابقه مدیریتی و توانمندی که دارند خواهند توانست حضور قدرتمندانه‌ای در رقابت‌های کسب سهمیه  المپیک داشته و کمیته ملی المپیک با حداکثر توان برای موفقیت وزنه برداران کشورمان در عرصه بین‌المللی از این فدراسیون حمایت خواهد کرد.

در ادامه نصراله سجادی معاون وزیر سئوالاتی در خصوص کمبودهای وزنه برداری مطرح کرد که رئیس فدراسیون مواردی را در باره تجهیزات اردویی مطرح و مقرر شد در اسرع وقت این کمبودها و تجهیزات استاندارد از سوی وزارت ورزش و جوانان بر طرف و به زودی حتی مسئولان وزارت و کمیته از اردوی تیم ملی بازدید داشته باشند.

همچنین اصغر رحیمی رئیس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی نیز به مواردی در خصوص اهمیت حضور قدرتمندانه پولاد مردان در بازی‌های المپیک اشاره کردند.

سپس علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری به ارائه برنامه‌ها و سیاست‎های کلان این فدراسیون برای حضور قدرتمندانه در رقابت‌های کسب سهمیه و بازی‌های المپیک ریو پرداخت.

در این برنامه اشاره شد که تیم ملی وزنه برداری در سال جاری 7 مرحله اردوی داخلی و 2 مرحله اردوی تدارکاتی خارجی و دو رقابت مهم قهرمانی آسیا در تایلند و قهرمانی جهان در آمریکا خواهد داشت که رقابت‌های جهانی با توجه به اینکه کشورهای اول تا ششم مستقیما راهی المپیک خواهند شد از اهمیت بسزایی برخودار است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز