خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور موزه ها وسازمان میراث فرهنگی:

نرخ ورودیه کاخ نیاوران و سعدآباد افزایش یافت

asdasd
کد خبر : ۲۸۴۹۷۲

نرخ ورودیه دو مجموعه فرهنگی – تاریخی نیاوران و سعدآباد به استناد تصویب نامه هیات وزیران افزایش یافت.

به گزارش  ایلنا ، محمدرضا کارگر، مدیرکل امور موزه ها و اموال منقول فرهنگی-تاریخی با اعلام این مطلب گفت: به استناد تصویب نامه هیات وزیران در تاریخ 13 آذر ماه سال 91 و با توجه به برنامه‌ریزی‌ها و کارشناسی های صورت گرفته مبنی بر سطح‌بندی موزه‌ها، بناها و محوطه‌های تحت پوشش سازمان، نرخ جدید ورودی به دو مجموعه فرهنگی-تاریخی تهران افزایش یافت.

کارگر با بیان اینکه نرخ ورودی برای بازدیدکنندگان داخلی و خارجی متفاوت است، یادآور شد: بازدیدکنندگان داخلی برای ورود به این دو مجموعه باید مبلغ 20 هزار ریال پرداخت کنند و برای بازدید از هر کدام از موزه‌ها و کاخ موزه های این مجموعه ها مبلغ 15 هزار ریال بپردازند.

مدیرکل موزه ها و اموال منقول تاریخی ادامه داد: مبلغ ورودی برای بازدیدکنندگان خارجی 150 هزار ریال است و همچنین برای بازدید از هر کدام از موزه ها و کاخ‌موزه‌ها به صورت جداگانه باید مبلغ 100 هزار ریال پرداخت کنند.

وی در پایان افزود: دستورالعمل تعیین نرخ ورودی دو مجموعه فرهنگی – تاریخی سعدآباد و نیاوران ابلاغ شده است و روسای این مجموعه ها باید از تاریخ 1 تیرماه سال جاری نسبت به اجرای نرخ جدید اقدام کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز