خبرگزاری کار ایران

آروند دشت آرای اولین فیلم خود را کارگردانی می‌کند

asdasd
کد خبر : ۲۸۴۹۵۹

پیش‌تولید آتی ساز- اپیزود دوم به کارگردانی آروند دشت آرای آغاز شد.

به گزارش ایلنا، پیش تولید فیلم کوتاه آتی ساز - اپیزود دوم که قسمت دوم از  مجموعه ده فیلم کوتاه آتی ساز است،  به کارگردانی آروند دشت آرای آغاز شد .

اپیزود اول این مجموعه را نیز آروند دشت آرای کارگردانی کرده بود. ایده ساخت مجموعه از ده فیلم کوتاه در یک مجتمع توسط آرونددشت آرای طراحی و قرار است کارگردانان دیگر نیز به این پروژه ملحق و یک مجموعه ده اپیزودی ارائه شود.

در این فیلم کوتاه، الیزه ونتار بازیگر هلندی که برای تمرین در نمایش "درباره تصویرت از من تجدید نظر کن " (کاری از کمپانی هنرهای اجرایی ویرگول) در ایران به سر می‌برد در کنار مارین ون هولک (از هلند)، نوید محمد زاده، اشکان مهری، میثم میرزایی، اشکان جنابی، ساناز باقری و کاظم سیاحی به ایفای نقش می‌پردازد و قرار است بازیگران دیگری به این لیست اضافه شوند.

فیلم کوتاه آتی ساز فیلمی بینا فرهنگی‌ست که تهیه آن برعهده مهرداد رئیسی است.

فیلمبرداری اپیزود دوم آتی ساز برعهده پیمان شادمانفر است و فیلمنامه آن مشترکا توسط مارین ون هولک و آروند دشت آرای نوشته شده است.

آروند دست آرای از کارگردانان تاثیرگذار تئاتر کشور است که تاکنون بیش از ۲۵ اثر صحنه‌ای را در ایران و خارج از کشور، همچون سگ سکوت، تن تن و راز قصر مونداس، رد پای صورتی، کمی بالاتر، بین خودمان باشد، باغبان مرگ و ... را روی صحنه برده بود.

دیگر عوامل آتی ساز- اپیزود دوم عبارتند از:

مدیر تولید و برنامه ریز: زینب نصرالهی

جانشین تهیه: کیمیا فاطمی

مجری طرح: حسین اکبری

طراح گریم: ایمان امیدواری

طراح صحنه: امیرحسین قدسی

طراح لباس: نگار نعمتی

دستیار کارگردان: بهنام اعلمی

منشی صحنه: سعیده دلیریان

عکاس: سحاب زری باف

مشاور رسانه ای: آیدا اورنگ.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز