خبرگزاری کار ایران

وزیر بهداشت:

برگزاری میتینگ سیاسی در تشییع شهدا، پیمودن راه نفاق و خیانت است

asdasd
کد خبر : ۲۸۴۵۲۳

وزیر بهداشت طی یادداشتی در وب سایت شخصی‌اش نوشت:برگزاری میتینگ سیاسی در سایه نام بلند پاک‌ترین فرزندان این مرز و بوم، نه گام زدن در صراط مستقیم که پیمودن راه نفاق و خیانت به آمال شهیدان، این مظلومان همیشه‌ تاریخ است.

به گزارش ایلنا، سیدحسن هاشمی در مطلبی با عنوان «شهیدان مظلومان همیشه تاریخ هستند» در وب‌سایت شخصی‌اش آورده است:« دیروز برای ادای احترام به شهدای گران‌قدر عملیات کربلای ٤ به میدان بهارستان رفتم. روزی که بهارستان، بهاری‌ترین ساعات تاریخش را تجربه می‌کرد و فضا آکنده از زمزمه مرد و زن و پیر و جوان، با خوب‌ترین خوبانِ این خاک بود.

دیروز، بهارستان، تهران، ایران، انسانیت و انسان، در مقابل شهیدانی سر تعظیم فرود آوردند که نام بلندشان، همیشه‌ تاریخ، نشان رشادت، ایستادگی، جوان‌مردی، خلوص و ایمان مردمان این سرزمین کهن خواهد بود.

دیروز باز هم آرزو کردم که خدای بزرگ همه ما را یاری کند تا چنان عمل نماییم که هیچ‌گاه شرمنده شهدا نباشیم.

آرزو کردم، خون پاک شهیدان را به مطامع گروهی آلوده نسازیم و بر مظلومیت بهترین جوانان وطن نیفزاییم.

دیروز اما یک بار دیگر شاهد بودم، بسیاری از آنها که شعار دفاع از شهیدان سر می‌دهند تا چه حد با اهداف و عقاید شهدا بیگانه‌اند و آرزو کردم اینان باور کنند برگزاری میتینگ سیاسی در سایه نام بلند پاک‌ترین فرزندان این مرز و بوم، نه گام زدن در صراط مستقیم که پیمودن راه نفاق و خیانت به آمال شهیدان، این مظلومان همیشه‌ تاریخ است.

امید که خدای مهربان هیچ یک از ما را لحظه‌ای به خود وامگذارد.»

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز