خبرگزاری کار ایران

پیرمؤذن در نطق میان دستور:

دادستان، ممنوع التصویر بودن رئیس دولت اصلاحات را لغو کند

یک نماینده مجلس نهم گفت: برای افزایش سرمایه اجتماعی نظام، دادستان محترم، ممنوع التصویر بودن رئیس جمهور دوره اصلاحات را لغو کند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، کمال‌الدین پیرموذن در نشست علنی روز چهارشنبه (27 خرداد) مجلس شورای در نطق میان دستور با خواندن این شعر (بر موج های اروند / با دست بسته رفتند / تا هیچ کس نبیند بر دست های ما بند) گفت: درود و رضوان خداوندی بر مرواریدهای خاکی و امام‌شان و سلام بر رهبر و ملت و ماه مبارک رمضان.

 نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی با تبریک 24 خرداد٬ این روز را روز ثبات و آرامش بخشی به اقتصاد ایران و پایان پروژه ایران هراسی در جهان خواند و گفت: متاسفانه امروز ایران مقام نخست تلفات انسانی به حوادث رانندگی و کشتار حیات وحش و مقام ششم تخریب جنگل ها را در جهان به خود اختصاص داده است. امروز هر 26 دقیقه یک ایرانی فقط بر اثر سکته مغزی می میرد؛ بلایایی مانند سکته‌های مغزی، قلبی و سرطان معده و مرگ و میر و عوارض ناشی از آلودگی هوا، پدیده ریزگردها، بحران آب و پارازیت‌ها در کمین همه هموطنان عزیز ماست.

پیرموذن گفت: ویژه خواران پرسابقه، اختلاس گران و تشنج آفرینان خودسر بر چهره اسلام و انقلاب خدشه وارد ساخته اند. مصلحت ایران و نظام ایجاب می‌کند از شخصی و گروهی کردن فعالیت در مراکز تصمیم‌گیری، اجتناب شود. به جای محکوم کردن همدیگر و بزرگ کردن معایب دیگران به درد واقعی مملکت برسیم و در جهت افزایش سرمایه ارزشمند اجتماعی نظام، دادستانی محترم، ممنوع التصویر بودن رئیس جمهور دوره اصلاحات را لغو کند، چرا که اعتماد به افراد نیز یکی از عناصر سیستم ارزشی ماست.

نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین درمجلس بیان داشت: چرا به فرموده امام راحل(ره) که اظهار نموده‌اند فرق است بین نظارت و استیضاح و بین عیب‌جویی و انتقام گیری بهای کافی و وافی نمی‌دهیم.

پیرموذن تصریح کرد: امیدوارم عزیزان در گرامی داشت سزاوار روز ملی استان اردبیل، تصویب لایحه منطقه آزاد تجاری –صنعتی اردبیل و در تدوین و تصویب برنامه ششم توسعه، به نحو شایسته به داد اردبیل و اردبیلی ها برسند. چرا که در دوره صفویه، که اوج اعتلای اردبیل بوده، تنها نام مقدس بودن برای شهر ما و آبادانی برای اصفهان رقم خورده است.

کد خبر : ۲۸۴۵۰۸