خبرگزاری کار ایران

سرخابی ها تیم هستند نه باشگاه؛

سجادی: انتخاب هیات‌مدیره پرسپولیس با نظر سیاسی نبود/ دخالت نه مشورت می‌دهم

asdasd
کد خبر : ۲۸۴۳۸۷

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش گفت: سیاسی نقشی در انتخاب هیات مدیره باشگاه پرسپولیس نداشت.

به گزارش ایلنا، سید نصرالله سجادی در پاسخ به این سئوال که گفته می‌شود رد پای حمیدرضا سیاسی در انتخاب اعضای جدید هیات مدیره پرسپولیس وجود دارد، افزود: این مسئله را تکذیب می کنم و چنین چیزی اصلا صحت ندارد.

وی اظهار داشت: وی در یک دوره ای خدماتی در باشگاه داشت و اکنون نیز کارش تمام شده و از وی به خاطر زحمات و تلاش هایش تشکر می کنم.

سجادی درباره تعداد اعضای هیات مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: فرض اول این است که تعدادی از اعضای هیات مدیره باید از جامعه فوتبال به ویژه این دو تیم باشند و فرض دوم نیز اینکه، ترکیب قبلی به طور کامل باید تغییر نکند و حداقل یک یا دو نفر از هیات مدیره قبلی باشند و سوابق مدیریتی افراد هم برای ما شرط بوده است.

وی با بیان اینکه در بین اعضای هیات مدیره استقلال شهاب جهانیان یک مقدار ناشناخته است، خاطر نشان کرد: وی مشاور وزیر ورزش و جوانان و دارای سوابق اجرایی و مدیریتی در بخش های مختلف است و فکر می کنم در هیات مدیره استقلال بتواند نقش موثری داشته باشد.

معاون وزیر ورزش و جوانان در خصوص دغدغه هواداران سرخابی که تغییرات کمکی به این دو تیم نکرده و انتظارات را برآورده نکرده است، گفت: البته هر انتخابی صد درصدی نیست و این مسئله در همه بخش ها و سایر تیم ها نیز وجود دارد و افرادی که انتخاب شدند می توانند کار این دو تیم را جلو ببرند.

وی ادامه داد: ارکان یک باشگاه نیز فقط هیات مدیره نیست و بخش های دیگر مانند مدیر عامل، مربی، سرپرست، امکانات و منابع مختلف نیز دخالت دارد و باشگاه‌ها در کشورمان به دلیل آنکه در طول سالیان دراز به آن توجهی نشده، این مشکل را دارند.

سجادی افزود: برای مثال در لیگ حرفه ای فوتبال ایران قریب به 50 درصد تیم ها یک مقدار باشگاه هستند و از منابع مختلف استفاده می کنند و باید تکلیف باشگاه‌ها روشن شود و به همین دلیل استقلال و پرسپولیس تنها این مشکل را ندارند.

وی تصریح کرد: استقلال و پرسپولیس تقریبا باشگاه فوتبال هستند و توقع هواداران از هیات مدیره بر روی این رشته است و کسی تاکنون نگفته است چرا این دو باشگاه در سایر رشته ها تیم داری نمی کنند در حالی که شرایط و امکانات هم اجازه چنین کاری را نمی دهد.

سجادی در خصوص جلسه امروز (چهارشنبه) با هیات مدیره سرخابی ها گفت: ساعت 11 نشستی با اعضای هیات مدیره استقلال و ساعت 15 نیز نشستی با اعضای هیات مدیره پرسپولیس خواهم داشت.

وی در پاسخ به این سئوال که هیات مدیره دو باشگاه بزرگ پایتخت برای انتخاب مدیرعامل با او مشورت می‌کنند؟ به رادیو ورزش گفت: اگر مشورت بخواهند، این کار را انجام خواهم داد، اما اعتقاد دارم هیات مدیره باید کارش را مانند سایر تیم های لیگ برتری خودشان انجام دهند.

نصرالله سجادی روز گذشته ترکیب اعضای هیات مدیره سرخابی های تهران را اعلام کرد. جعفر کاشانی، محمد زادمهر، حسین عبدی، علی اکبر طاهری و حمیدرضا گرشاسبی اعضای هیات‌مدیره پرسپولیس هستند. عباس کرد نوری، مسعود معینی، شهاب جهانیان، مقداد نجف‌نژاد و فرد دیگر که بزودی معرفی می‌شود اعضای هیات‌مدیره استقلال را تشکیل می‌دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز