خبرگزاری کار ایران

لزوم تغییر نظام مدیریت بیمارستانی تامین اجتماعی

عضو کانون عالی کارگران بازنشسته سازمان تامین اجتماعی کشور، بر لزوم برنامه‌ریزی مدون برای تغییر نظام مدیریت بیمارستانی این سازمان تاکید کرد.

نصراله دریابیگی در گفتگو با خبرنگار ایلنا در ساری گفت: برای اینکه مراکز درمانی سازمان تامین اجتماعی به صورت علمی مدیریت شوند، تغییر نظام دیریت بیمارستانی این سازمان ضروری است.

به گفته دریابیگی، انتظار جامعه کارگری و بازنشستگان تامین اجتماعی براین است که این سازمان در شرایط خاصی قرار گرفته شود.

وی با اشاره به وظیفه اصلی سازمان تأمین اجتماعی گفت: کارکرد این سازمان تولید امنیت اجتماعی برای کارگران و نیروهای مولد است.

دبیر اجرایی تشکیلات خانه کارگرمازندران با بیان اینکه سازمان تأمین اجتماعی  باید با اقتدار کامل به خدمت رسانی بپردازد گفت: باید در دولت تدبیر و امید شرایط بگونه‌ای باشد که اقتدار سازمان حفظ شود و از سوی دولت با هیچ مداخله غیر اصولی و غیر منطقی روبرو نشود.

رئیس هیئت مدیره کانون کارگران بازنشستگان تامین اجتماعی مازندران حفظ منابع درمانی سازمان را از دست آوردهای برنامه‌محوری، همگرایی جامعه کارگری، تعامل با نمایندگان مجلس و اتخاذ یک راهبرد مناسب رسانه‌ای دانست وگفت: انتظار جامعه هدف تامین اجتماعی و صاحبان اصلی این صندوق براین است که  این سازمان بر مواضع اصولی و قانونی خود همواره پافشاری ‌کند.

 

 

کد خبر : ۲۸۴۳۸۱