خبرگزاری کار ایران

ثبت یک هزار و 911 میلیارد ریال معامله در بازارهای فرابورس ایران

asdasd
کد خبر : ۲۸۳۷۴۰

در جریان معاملات روز جاری(یکشنبه) فرابورس ایران، 73 میلیون برگه بهادار به ارزش یک هزار و 911 میلیارد ریال مورد داد و ستد قرار گرفت.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی فرابورس ایران، در پایان معاملات 24 خرداد ماه فرابورس ایران، 73 میلیون و 480 هزار ورقه بهادار در 13 هزار و 460 نوبت دست به دست شد و ارزش آن به یک هزار و 911 میلیارد و 820 میلیون ریال رسید.

پتروشیمی مارون با معامله 14 میلیون و 170 هزار سهم به ارزش 486 میلیارد و 70 میلیون ریال بیشترین حجم و ارزش معاملات روز جاری را به خود اختصاص داد و آیفکس با اندکی کاهش، عدد 693 واحد را نشان داد.

همچنین، بیشترین افزایش قیمت مربوط به سهام شرکت های سرمایه گذاری اقتصاد نوین، حق تقدم توکا ریل و گسترش تجارت و سرمایه ایرانیان بود و در سوی دیگر بازار هم شرکت های پتروشیمی مارون، سرمایه گذاری مسکن شمال غرب و معادن روی زنگان با بیشترین کاهش قیمت سهام مواجه شدند.

در روز جاری، بازار اوراق با درآمد ثابت شاهد معامله 400 هزار ورقه مشارکت سه ماهه نارنجستان بود و بیشترین حجم معاملات صندوق های قابل معامله(ETF) هم به صندوق سرمایه گذاری اعتماد با خرید و فروش 676 هزار و 970 سهم اختصاص یافت.

گفتنی است، امروز نماد معاملاتی شرکت بازرگانی و تولیدی مرجان کار به دلیل تعدیل با اهمیت سود هر سهم سال 1394، متوقف شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز