خبرگزاری کار ایران

لیگ جهانی والیبال؛

سرمربی روسیه درنشست خبری شرکت نکرد/اظهارات ناامیدکننده بازیکنان روسیه

asdasd
کد خبر : ۲۸۳۶۰۵

سرمربی تیم ملی والیبال روسیه بعد از شکست برابر ایران به مدت 40 دقیقه در سالن نشست و به کنفرانس خبری نرفت.

به گزارش ایلنا، تیم ملی والیبال ایران شب گذشته در نخستین مسابقه خود برابر روسیه سه بر یک به پیروزی رسید.

آندری ورونوکف سرمربی تیم ملی والیبال روسیه که از ناکامی شاگردانش بسیار ناراحت و عصبانی بود، بعد پذیرش شکست به مدت 40 دقیقه در سالن مسابقه نشست و حاضر به حضور در نشست خبری نشد.

از سوی دیگر بازیکنان تیم ملی والیبال روسیه در گفت وگو با خبرنگاران اظهارات ناامید کننده ای داشتند.

یکی از بازیکنان تیم ملی والیبال روسیه گفت: شکست در دیدار خانگی خیلی سخت است و نمی توانم چیزی بگویم.

ایگور کولودینسکی بازیکن شماره 19 روسیه افزود: اظهار نظر در مورد این بازی سخت است.

وی تصریح کرد: شکست در 5 بازی پشت سر هم اسفناک است. ست اول را با وجود اشتباهات بردیم. از ست دوم اشتباهات ما بیشتر شد و تیم ایران توانست در ست چهارم، بازی را به سود خود به پایان برساند.

وی در ادامه با بیان اینکه معروف و برخی بازیکنان دیگر ایران بسیار خوب بازی کردند، درباره عملکرد معروف گفت: او خیلی خوب بازی کرد. پاس های او بسیار سریع است. سرعت بالای معروف دریافت را مشکل می کند.

همچنین بازیکن شماره 12 تیم ملی والیبال روسیه گفت: باید آرامش خود را حفظ کنیم تا در سایر بازی ها باقی مانده نمایش خوبی داشته باشیم.

الکساندر بیتکو افزود: باختیم. همه بازی ها را باختیم. نمی دانم چه بگویم.

وی تصریح کرد: یک برد هم می توانست روحیه تیم ما را تقویت کند. راه یابی به فینال در این شرایط دشوار است. تیم ما با ترکیبی جدید و بدون حضور موزیرسکی و رامکین وارد زمین شد.

ملی پوش والیبال روسیه در پاسخ به این سئوال که چرا موزیرسکی بازی نکرد؟ گفت: نمی‌دانم. فکر می کنم از ناحیه پا آسیب دیدگی داشت. من نمی‌دانم. دکتر می داند. باید از او بپرسید.

بیتکو در باره دیدار امروز دو تیم ایران و روسیه نیز گفت: نمی‌دانم نتیجه چه خواهد شد ولی به هر حال ما باید آرامش خودمان را حفظ کنیم و بازی های باقیمانده را خوب ادامه دهیم.

تیم ملی والیبال ایران شب گذشته در نخستین مسابقه هفته پنجم لیگ جهانی موفق به شکست سه بر یک روسیه شد و امروز در دومین مسابقه به مصاف این تیم می رود.

دومین دیدار تیم های والیبال ایران و روسیه ساعت 19 و 40 دقیقه امروز یکشنبه برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز