خبرگزاری کار ایران

ارزش معاملات امروز فرابورس از سه هزار و 454 میلیارد ریال فراتر رفت

asdasd
کد خبر : ۲۸۲۴۰۳

معاملات هجدهمین روز خردادماه در بازارهای فرابورس ایران با خرید و فروش یک میلیارد و 420 میلیون ورقه بهادار به ارزش 3 هزار و 454 میلیارد و 560 میلیون ریال پایان یافت.

به گزارش ایلنا از فرابورس، امروز در حالی که حق تقدم توکا ریل، ذوب آهن اصفهان، سرمایه گذاری اقتصاد نوین بیشترین افزایش قیمت را به نام خود ثبت کردند، شرکت صنعتی و معدنی شمال شرق شاهرود، معادن مس تکنار و مهندسی ساختمان و تاسیسات راه آهن با بیشترین افت قیمت روبرو شدند.

بیشترین حجم و ارزش معاملات امروز مربوط به داد و ستد 21 میلیون و 790 هزار سهم ذوب آهن اصفهان بود و آیفکس با اندکی کاهش روی عدد 698 واحد ایستاد.

این گزارش حاکیست، بلوک 98.8 درصدی سهام شرکت سرمایه گذاری دانایان پارس امروز در بازار پایه توافقی فرابورس ایران فروخته شد و پذیره نویسی واحدهای سرمایه گذاری ETF گنجینه آینده روشن پس از سه روز کاری پایان یافت.

در بازار اوراق با درآمد ثابت نیز 80 هزار ورقه اجاره سه ماهه پارس خرید و فروش شد و بیشترین حجم معاملات ETF هم به صندوق سرمایه گذاری اعتماد با معامله یک میلیون و 600 هزار سهم اختصاص یافت.

طبق این گزارش، در روز جاری شاهد بازگشایی نماد معاملاتی شرکت پتروشیمی امیرکبیر پس از برگزاری مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده صاحبان سهام و شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان پس از ارائه اطلاعات عملکرد واقعی سال مالی 93 بودیم و نماد معاملاتی شرکت بیمه دی جهت برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام در روز چهارشنبه 20 خرداد ماه، در پایان معاملات امروز متوقف شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز