خبرگزاری کار ایران

کریمی اصفهانی در گفت‌وگو با ایلنا؛

جبهه پیروان هیچ نماینده‌ای در نشست همگرایی اصولگرایان نداشته است

عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری درباره حضور نماینده این جبهه در نسشت همگرایی اصولگرایان گفت: هیچ فردی به نمایندگی از جبهه پیروان در این جلسات شرکت نکرده و این موضوع را تکذیب می‌کنیم.

احمد کریمی اصفهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا؛ درباره خبرهای مبنی بر نشست اصولگرایی که در برخی از خبرگزاری‌ها ادعا شده بود جبهه پیروان یکی از جریان‌های اصولگرایی شرکت کننده در این نشست بوده٬ گفت: از طرفداران و نمایندگان جبهه پیروان٬ کسی در این نشست شرکت نکرده است.

عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری درباره حضور محمدرضا باهنر در این نشست به نمایندگی از جبهه پیروان رهبری گفت: آقای باهنر اگر در این نشست شرکت کرده٬ به نمایندگی جبهه پیروان خط امام و رهبری نیست٬ بلکه ایشان شاید به نمایندگی از جامعه مهندسین حضور داشتنه‌اند.

کریمی اصفهانی تصریح کرد: ما هیچ نماینده‌ای به این نشست نفرستادیم، و هنوز برای این جلسات فردی را انتخاب نکرده‌ایم تا به نمایندگی از جبهه حضور داشته باشد.

وی در پاسخ به این سوال که برخی از رسانه عنوان کرده‌اند که نماینده ارشد جبهه پیروان خط امام و رهبری در این نشست حضور داشته اند؛ نظر شما در این باره چیست٬ گفت: هر رسانه‌ای این موضوع را منتشر کرده٬ غلط است و صحت ندارد چراکه  اصلا ما هنوز درباره نماینده تصمیم نگرفته‌ایم.

این فعال سیاسی درباره تصمیم جبهه پیروان برای شرکت در این نشست‌ها گفت: در بین جبهه پیروان ما  جلسات متعدد داریم٬ ولی اینکه نشست کلی با حضور همه نمایندگاه تشکل‌های جبهه برای حضور گرفته شود٬ نداشته‌ایم؛ هرچند دو یا سه تشکل مانند موتلفه و جامعه مهندسین به نمایندگی از طرف تشکل خودشان در این نشست‌ها حضور دارند.

وی افزود: تا به امروز فردی به نمایندگی مستقیم از جبهه پیروان در نشست‌ها و جلسات هممگرایی اصولگرایی شرکت نکرده است. لذا هر رسانه‌ای این موضوع را منتشر کرده٬ آن را تکذیب می‌کنیم.

کریمی اصفهانی درباره رویکرد کلی جبهه پیروان در مورد جلسات و نشست‌های که آقای تقوایی برگزار می‌کنند٬ گفت: آقای تقوی سعی می‌کنند به عنوان هماهنگ کننده اصولگرایان عمل کنند، ولی هنوز جلسه‌ای برای وحدت در زمینه انتخابات برگزار نشده و اصلا صحبتی از این موضوع تا به امروز نبوده است.

دبیرکل جامعه اصناف بازار گفت: این جلسات بیشتر جلسه در جهت هماهنگی بوده و صحبتی از وحدت انتخاباتی اصولگرایان و لیست انتخاباتی نشده است.

این عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری تصریح کرد: بازهم تاکید می‌کنیم اگر خبری مبنی بر اینکه جلسه یا نشست وحدتی با حضور نماینده جبهه پیروان در جهت رسیدن به وحدت و لیست واحد منعکس شده٬ ما این خبر را تکذیب می‌کنیم.

کد خبر : ۲۸۲۳۰۳