خبرگزاری کار ایران

در مجمع فدراسیون فوتبال مطرح شد؛

گودرزی: صدا‌و‌سیما به تعهدش عمل نکرد/نمی‌گذاریم حق فوتبال پایمال شود

asdasd
کد خبر : ۲۸۲۲۹۳

وزیر ورزش و جوانان گفت: با وجود توافقاتی که با صدا و سیما برای پرداخت حق پخش تلویزیونی داشتیم این سازمان به تعهداتش عمل نکرد.

به گزارش ایلنا، محمود گودرزی که در نشست مجمع فوق العاده فدراسیون فوتبال سخن می گفت، ضمن بیان این مطلب افزود: ما با رئیس قبلی سازمان صداوسیما به توافق رسیدیم تا مبلغ حق پخش را به عنوان کمک این سازمان به فوتبال تلقی و پرداخت کنند. آنها هم تعهد دادند که این مبلغ را پرداخت کنند اما به محض اینکه رئیس عوض شد سازمان هم به تعهداتش عمل نکرد.

وی افزود: در صحبتی که با آنها داشتیم عنوان کردیم که جامعه فوتبال به این اقدام واکنش نشان خواهد داد که گفتند این موضوع مشکلی برای ما ایجاد نخواهد کرد و اتفاقی رخ نخواهد داد. با این تفاسیر ما تلاش مان را خواهیم کرد تا حقوق فوتبال را بگیریم و اجازه ندهیم حقوق فوتبال پایمال شود.  

وزیر ورزش در بخش دیگری از سخنان خود با دفاع از منافع ورزش‌افزود : ما در حوزه ورزش تلاش می‌کنیم تا منافع زیادی که در این حوزه وجود دارد را تقدیم جامعه کنیم. ورزش منافع بیشماری دارد و ما از این جهت باید بسیار خوشحال باشیم که این فضا برای خدمت در عرصه ورزش ایجاد شده است.

وی ادامه داد: جامعه ما نیز، جامعه قدردانی است و از خادمین در این مجموعه تشکر می‌کند. من هم به نمایندگی از دولت بابت این زحمات تشکر می کنم، زیرا با این همه محدودیت های مالی و امکاناتی زحمت های زیادی در این بخش کشیده می شود و من در طول سفرهایی که داشتم این زحمات را از نزدیک دیده ام.

وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: ما تمام تلاش مان را به کار می‌گیریم تا این تلاش ها منجر به سربلندی جامعه در رویدادهای بین المللی شود زیرا تاثیر ورزش بسیار زیاد است. برای مثال در این شب ها که مسابقات والیبال در حال برگزاری است، شادی و خوشحالی تک‌تک امتیازها را می توان در چشم مردم دید.  

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز