خبرگزاری کار ایران

رضا مولایی به نمایش «هیچکس نبود بیدارمان کند» پیوست

asdasd
کد خبر : ۲۸۲۲۹۰

نمایش «هیچکس نبود بیدارمان کند» به کارگردانی پیام دهکردی از ۱۸ خرداد ماه درتماشاخانه باران به صحنه می‌رود.

به گزارش ایلنا، رضا مولایی در آخرین روزهای تمرین به گروه بازیگران نمایش پیوست و قرار است جایگزین روزبه حصاری باشد.

پیام دهکردی درباره این جایگزینی اظهار کرد: آقای حصاری زمان زیادی برای ساختن و پرداختن به این نقش صرف کردند و زحمات زیادی برای این نقش کشیدند. اما مشکلاتی برای او پیش امد که برای ما قابل درک بود و خود ایشان نگران نمایش بودند و ما نیز نگرانِ نگرانی‌های ایشان بودیم. در واقع هر دو طرف درتلاش بودیم بهترین راه را پیدا کنیم و سرانجام تصمیم به جایگزینی گرفتیم.

وی در پایان گفت: ما تلاش کردیم که در زمانی اندک از بازیگری بخواهیم تا بتواند در این زمینه ما را همراهی کند که آقای رضا مولایی به‌رغم زمان کم، محبت کردند دعوت ما را پذیرفتند و در این نمایش همراه ما شدند.

بازیگران این نمایش فریبا متخصص، الهام پاوه نژاد، رضا مولایی، پیام دهکردی، خاطره حاتمی، محمدرضا علی اکبری، عارفه لک، نیکی نصیریان، نیلوفر دربندی و آماندا موسوی هستند.

رضا مهدی‌زاده ( طراح صحنه )، پریدخت عابدین‌نژاد ( طراح لباس)، رضا حیدری (طراح نور)، نورالدین حیدری ماهر (دستیار کارگردان)، شیما مرادی، سید فرشاد هاشمی (گروه کارگردانی)، وحید لک ( مدیر روابط عمومی وارتباطات)، الهه حاجی‌زاده (مسئول اطلاع رسانی)، رضا معطریان (عکاس)، محمد مجتهدی (خوشنویس و طراح لوگو) اسماعیل باستانی(انتخاب موسیقی)، مصطفی جعفری (اجرای پوستر و بروشور) دیگر عوامل این نمایش هستند.

نمایش «هیچکس نبود بیدارمان کند» از  ۱۸ خرداد ماه هر روز ساعت 21 در تماشاخانه باران روی صحنه می‌رود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز