خبرگزاری کار ایران

مهدی تاج خبرداد؛

استقلال 7/5 و پرسپولیس 6 میلیارد تومان بدهی مالیاتی دارند/ مشکل خسرو و سیدجلال‌ حل شد

asdasd
کد خبر : ۲۸۲۲۲۷

رئیس سازمان لیگ فوتبال با تاکید بر اینکه مشکلات مالیاتی مختص سرخابی‌های پایتخت است، گفت: استقلال 7 و نیم میلیارد تومان و پرسپولیس 6 میلیارد تومان بدهی مالیاتی دارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مهدی تاج ضمن بیان این مطلب افزود: در جلسه ای که با مسئولان اداره مالیات داشتم متوجه شدم تمامی پرونده‌های مفتوح درباره تیم های استقلال و پرسپولیس و دیگر باشگاه ها با چنین مشکلی روبرو نیستند.

وی افزود: امیدوارم نصراله سجادی که به تازگی مسئولیت این دوباشگاه را عهده دار شدند در این مورد تصمیم خوبی اتخاذ کند.

تاج درباره اینکه شنیده می شود سازمان لیگ بدهی مالیاتی سیدجلال حسینی را پرداخت کرد، یادآور شد: با یکی از ارگان ها جلسه ای داشتیم و قرار شد مشکل سیدجلال حسینی برطرف شود. ضمن اینکه مشکل خسرو حیدری هم برطرف شد تا همراه تیم ملی باشد.

وی افزود: در قرارداد حسینی با باشگاه پرسپولیس آمده است که سرخپوشان باید مالیات این بازیکن را پرداخت کنند که به نظر نمی رسد باشگاه توان این کار را داشته باشد.

رئیس سازمان لیگ گفت: طبق قانون باشگاه‌ها نمی توانند مالیات بازیکنان و مربیان را پرداخت کنند و از فصل آینده خود افراد باید مالیات شان را بدهند.

وی در مورد مشکل خروجی سروش رفیعی گفت: هر چند پیگیری های زیادی انجام شد اما فکر نمی‌کنم وی فعلا بتواند تیم ملی را در خارج از ایران همراهی کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز