خبرگزاری کار ایران

اخبار بد برای کواچ

تیم ملی والیبال موسوی را از دست داد!/ سامان فائزی به تهران برمی‌گردد

asdasd
کد خبر : ۲۸۱۹۳۹

دو بازیکن سرعتی تیم ملی والیبال ایران دیدار امشب تیم کشورمان و لهستان را به دلیل مصدومیت از دست دادند.

به گزارش ایلنا، به نقل از روابط‌عمومی فدراسیون والیبال، شب گذشته در دیدار نخست لهستان و ایران در لیگ جهانی 2015 در چنستوهوا سامان فائزی و محمد موسوی دو سرعتی زن تیم ملی کشورمان  مصدوم و از بازی خارج شدند.

سامان فائزی در اواخر ست چهارم از ناحیه مج پا مصدوم شد و و محمد موسوی در ست سوم به علت افزایش درد از ناحیه مچ پا که مصدومیتی کهنه بود، قادر به ادامه بازی نبود و با صلاحدید پزشک و سرمربی تیم از زمین مسابقه بیرون رفت.

دکتر افروزی پزشک تیم ملی والیبال در این خصوص گفت: شب گذشته تا 3 بامداد همراه با آقای خوش خبر در بیمارستان پیگیر انجام سی تی اسکن از مچ پای فائزی بودیم و از جواب سی تی اسکن مشخص شد که لیگامان دلتویید مچ پای راست دچار آسیب شده و حداقل 2 هفته این بازیکن را در اختیار نخواهیم داشت.

وی در مورد سید محمد موسوی دیگر سرعتی زن تیم ملی والیبال اظهار داشت که سید چند وقتی است که از درد استخوان تالوس مچ پای راست رنج می برد که علیرغم توصیه به استراحت به خاطر تیم ملی اصرار به انجام بازی و تمرین داشت و به همین علت درمان ها اثر خاصی برای وی نداشت چون استخوان تحت فشار قرار گرفته بود و متاسفانه در بازی دیروز کار به جایی کشید که دیگر قادر به ادامه بازی نشد و تصمیم بنده از لحاظ درمانی برای ایشان علاوه بر درمان های تخصصی که انجام خواهد شد استراحت و اجتناب از پرش می باشد.

بر اساس اعلام امیر خوش خبر سرپرست تیم ملی سامان فائزی روز دوشنبه به تهران باز خواهد گشت.

همچنین در صورت موافقت فدراسیون جهانی با توجه به اینکه در این مسابقه ایران تنها 12 بازیکن در لیست خود دارد حمزه زرینی به جمع نفرات اضافه خواهد شد. ولی گفته می شود احتمال موافقت فدراسیون جهانی با توجه به مقررات مسابقات کم است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز