خبرگزاری کار ایران

پس از شکست برابر ذوب‌آهن

منصوریان: نمی‌دانم به استقلال می‌روم یا نه/ قهرمانی جام حذفی مبارک یحیی

asdasd
کد خبر : ۲۸۱۱۴۷

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران با تبریک قهرمانی جام حذفی به گل‌‌محمدی از آینده‌اش با استقلال اظهار بی‌اطلاعی کرد.

به گزارش  ایلنا، علیرضا منصوریان پس از شکست 3 بر یک  نفت در فینال جام حذفی مقابل ذوب‌آهن  گفت:  کمتر کسی فکر می‌کرد برای این مسابقه این همه تماشاگر بیاید نفت 7 هزار نفر را به ورزشگاه آورده است. باید از استقلالی‌هایی که آمدند و ما را حمایت کردند تشکر کنم. به یحیی گل‌محمدی عزیز اهم ین برد را تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: کمتر کسی فکر می‌کرد در 3 جام مدعی باشیم. مدیریت تیم حرفه‌ای بود و باشگاه خوبی داشتیم. برنده واقعی هم همین هواداران بودند که از فوتبال لذت بردند. البته زمان بازی می‌توانست زمان بهتری باشد و در زمان دیگری این مسابقه برگزار شود.

سرمربی نفت ادامه داد: ما 9 بازی بیشتر از سایر تیم‌ها انجام دادیم و 45 روز زمان ریکاوری‌مان کمتر بود. ذوب‌آهن هم نیم‌فصل دوم را خوب شروع کرد و پایان خوبی هم داشت.

وی درباره اینکه فصل آینده به استقلال می‌رود یا در نفت می‌ماند، گفت: اکنون فقط به این فکر می‌کنم به داخل زمین بروم و به بازیکنانم تبریک بگویم. از هواداران استقلال هم تشکر می‌کنم که امروز برای حمایت ما آمدند همانطور که گل‌محمدی از هواداران پرسپولیس تشکر کرد.

منصوریان با بیان این‌که نمی‌دانم در آینده چه اتفاقی می‌افتد. 7 خرداد 93 باشگاه نفت به من اعتماد کرد و در حالی که 7 ستاره از این تیم رفتند من توانستم این تیم را خوب جمع کنم و یک تیم مدعی در 3 جام باشد. کمتر کسی به این مسئله فکر می‌کرد. به چند روز ریکاوری نیاز دارم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز