خبرگزاری کار ایران

منتظری اعلام کرد:

افزایش 14 درصدی پرونده‌های مختومه در سال گذشته

asdasd
کد خبر : ۲۸۰۹۷۴

رئیس دیوان عدالت اداری ضمن تقدیر از اقدامات دستگاه‌های اجرایی به منظور تلاش برای کاهش طرح دعوی مردم در دیوان عدالت اداری، چهار دستگاه‌ اجرایی را که در سال گذشته عملکرد مناسب‌تری داشتند، معرفی کرد.

  به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام منتظری، در ششمین نشست تعاملی و هم‌اندیشی دیوان عدالت اداری با معاونان و مدیران حقوقی دستگاه‌های اجرایی گفت: در سال گذشته پس از چندین سال که با افزایش میزان شکایت از دستگاه‌های اجرایی مواجه بودیم، نه تنها با سیاست‌های پیشگیری، شکایت از دستگاه‌ها کاهش یافت، بلکه با افزایش 14درصدی پرونده‌های مختومه مواجه بوده‌ایم.

وی در این نشست که با حضور امین‌زاده، معاون حقوقی رئیس جمهور، جمعی از معاونان و قضات دیوان عدالت اداری و همچنین معاونان و مدیران حقوقی دستگاه‌های اجرایی برگزار شد، اضافه کرد: کاهش طرح دادخواست علیه دستگاه‌های اجرایی در دیوان عدالت اداری، حاکی از آن است که اقدامات پیشگیرانه صورت گرفته، موثر بوده است و همچنین دستگاه‌های اجرایی تعامل نسبتا خوبی با دیوان عدالت اداری داشته‌اند.

رئیس دیوان عدالت اداری گفت: به همین منظور و با توجه به تعامل خوبی که برخی از دستگاه‌ها در این راستا داشته‌اند، تصمیم گرفتیم بهترین‌ها را که تعامل موثرتری با دیوان عدالت اداری داشته‌اند، معرفی کنیم.

منتظری، سازمان تامین اجتماعی، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وزارت آموزش و پرورش و همچنین وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را چهار دستگاهی دانست که به ترتیب بیشترین درصد کاهش آمار شکایت ثبت شده را نسبت به سال گذشته داشته‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز