خبرگزاری کار ایران

با حضور مسوولان کشوری و استانی در یاسوج؛

افتتاح پروژه برق‌رسانی به روستای دلی خلیفه‌ای چرام

با حضور جمعی از مسوولان کشوری توانیر و مسوولان محلی کهگیلویه و بویراحمد ، پروژه برق‌رسانی به روستای " دلی خلیفه‌ای چرام" در این استان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایلنا از یاسوج، در آئینی که به همین مناسبت برگزار شد، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد ، اعتبار برق‌رسانی به روستای " دلی خلیفه‌ای چرام " در این استان را شش میلیارد و 100 میلیون ریال معادل 610 میلیون تومان اعلام کرد.

داود راهزادی  گفت: طراحی این پروژه از سال 90 شروع و در سال 93 با همراهی مسوولان توانیر و استانی به بهره‌برداری رسید.

وی تعداد خانوار روستای " دلی خلیفه‌ای چرام " در کهگیلویه و بویراحمد را 80 خانوار اعلام کرد و یادآورشد: برای برق‌رسانی به این روستا بیش از 12 کیلومتر شبکه فشار متوسط و ضعیف برق بکار برده شده است.

نماینده مناطق چهارگانه کهگیلویه و بویراحمد در مجلس نیز در این آئین، پاسخ‌گویی به مطالبات بحق مردم را " شیرین " دانست.

" حجت الاسلام و المسلمین سیدعلی محمد بزرگواری " گفت: بابرق‌رسانی به روستای " دلی خلیفه‌ای چرام " نفس عمیقی که نشان از خوشحالی دارد می‌کشیم.

وی خدمات‌رسانی به روستائیان را وظیفه مسوولان اعلام و یادآورشد: مردم نیز قدردان خدمات مسوولان خود هستند.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم در جمع روستائیان " دلی خلیفه‌ای چرام " گفت: به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران ، تمامی روستاهای بالای 20 خانوار در این استان اکنون از نعمت برق بهره‌مند شده‌اند.

پژمان نیک اقبالی  افزود: برخی از مناطق با استعداد و دارای پتانسیل‌های بالقوه در کهگیلویه و بویراحمد نیازمند به برق‌رسانی هستند.

وی به 2 منطقه گردشگری در این ارتباط اشاره و اظهارکرد: مناطق زیبای " طسوج چرام " و " پیچاب باشت " این مناطق بوده که انتظار انتقال شبکه‌های برق به آنها را از سوی توانیر داریم.

مجری طرح برق روستایی توانیر کشور هم، خدمات‌رسانی به روستائیان در حوزه برق را از زیباترین دوران مسوولیت خود برشمرد.

" ولی‌الدین مصلحتی شربیانی " گفت: اولویت برق‌رسانی به روستاها را به کهگیلویه و بویراحمد داده و هر پروژه‌ای برق‌رسانی که روستای آن دارای " کد " باشد از نعمت برق برخوردار خواهد شد.

وی قول مساعدت برای مناطق گردشگری " طسوج چرام " و " پیچاب باشت " را داد و تاکید کرد که آمادگی لازم برای تخصیص بودجه باهدف برق‌رسانی به این مناطق وجود دارد.

به گزارش ایلنا، در پایان این آئین ، به پاس تلاش‌های " داود راهزادی " مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد ، لوح تقدیری از سوی شورای اسلامی شهرستان اهداء شد.

همچنین ، لوح تقدیری از سوی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد به " ولی الدین مصلحتی شربیانی " مجری طرح برق روستایی کشور اهداء شد.

کد خبر : ۲۸۰۹۲۰