خبرگزاری کار ایران

کارگران تاسیسات ورزشگاه آزادی سه ماه حقوق نگرفته اند

asdasd
کد خبر : ۲۸۰۷۷۷

حدود ۵۰ نفر از کارگران پیمانی ورزشگاه آزادی تهران طی سه ماه گذشته حقوق دریافت نکرده‌اند.

به گزارش ایلنا، حدود ۵۰ نفر از کارگران تاسیساتی ورزشگاه آزادی که زیر نظر شرکت پیمانکاری «افشین کنترل» فعالیت دارند حقوق ماه‌های اسفند 93 و فروردین و اردیبهشت 94 را دریافت نکرده‌اند. سوابق کاری این کارگران بین ۱۰ تا ۱8 سال است و آنان وظیفه کنترل موتور خانه ها وتعمیر لوله های آب وگرم وسایر وظایفی از این دست را بر عهده دارند.

کارگران می گویند این شرکت علاوه بر آنکه از شرکت پیمانکاری سه ماه حقوق طلب دارند، حدود دو ماه حق بیمه آنان به تامین اجتماعی پرداخت نشده است. به گفته کارگران کارفرما خدماتی همچون سرویس ایاب و ذهاب و غذا در اختیار کارگران قرار نمی دهد. آنان می گویند که ثبات شغلی ندارند و هر لحظه امکان بیکاری شان وجود دارد.

کارگران با انتقاد از پرداخت بخشی از حقوقشان به پیمانکاران، می گویند: حقوق ما پس از کسر سهم واسطه پیمانکاران ورزشگاه آزادی کفاف زندگی یک خانواده را نمی‌دهد و در این بین شرکت واسطه‌ای که هیچ نقشی درارائه خدمات ندارد با بهره‌گیری از نیروی کار ما به سودهای کلانی دست پیدا می‌کند.

کارگران خواستار حذف پیمانکار و انعقاد قرارداد مستقیم با  مجموعه ورزش آزادی هستند.

گفتنی است روز گذشته (10 خرداد) نیز کارگران یکی دیگر از شرکت های پیمانکاری ورزشگاه آزادی تهران در اعتراض به تعویق حقوق و با طرح مطاله انعقاد قرارداد مستقیم با کارفرمای اصلی مقابل درب ساختمان وزارت ورزش تجمع کرده بودند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز