خبرگزاری کار ایران

دبیرنظام صنفی رایانه‌ای مازندران خبر داد:

برگزاری نخستین مجمع عمومی دوره سوم نظام رایانه‌ای مازندران

asdasd
کد خبر : ۲۷۷۱۰

اولین مجمع عمومی دوره سوم هیئت مدیره این سازمان با مشارکت اعضا، رئیس شورای مرکزی و معاون استاندار مازندران برگزار می‌شود.

ایلنا-ساری: دبیر سازمان نظام صنفی رایانه‌ای مازندران گفت: نخستین مجمع عمومی دوره سوم نظام صنفی رایانه‌ای مازندران امروز برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا،عباس رمدانی در ساری بیان داشت: هفتمین مجمع عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای مازندران برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این نشست در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی مازندران برپا می‌شود، خاطرنشان کرد: این مجمع عمومی از ساعت 14 امروز پنج‌شنبه آغاز می‌شود و تا ساعت 17 ادامه خواهد داشت.

دبیر سازمان نظام صنفی رایانه‌ای مازندران تصریح کرد: اولین مجمع عمومی دوره سوم هیئت مدیره این سازمان با مشارکت اعضا، رئیس شورای مرکزی و معاون استاندار مازندران برگزار می‌شود.

رمدانی افزود: سازمان نظام صنفی رایانه‌ای مازندران براساس شرح وظایف خود اقدام به برگزاری مجمع عمومی سالیانه کرده که در این جلسه گزارش عملکرد و فعالیت‌های یک‌ساله هیئت مدیره به اطلاع اعضا و خبرگزاری‌ها می‌رسد و همچنین گزارش سال مالی منتهی به 31 شهریور 91 این سازمان به تصویب اعضا خواهد رسید.

وی یادآور شد: تعداد 98 عضو شرکتی، 316 عضو فروشگاهی، 208 عضو حقیقی و 83 عضو مشاور در این سازمان فعالیت دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز