خبرگزاری کار ایران

بازدید لاریجانی از مجتمع نمایشگاهی یادمان شهدای هفتم تیر

رئیس مجلس شورای اسلامی در حاشیه مراسم رونمایی از کتاب حماسه امام علی (ع)، ضمن حضور در مزار شهدای گمنام، از مجتمع نمایشگاهی و فروشگاهی زندگی بهشتی واقع در یادمان شهدای هفتم تیر (سرچشمه) بازدید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از خانه ملت، علی لاریجانی عصر امروز (دوشنبه 14 اردیبهشت)، در حاشیه مراسم رونمایی از کتاب حماسه امام علی (ع)، با حضور در مزار شهدای گمنام به مقام شامخ این شهیدان ادای احترام کرد.

در ادامه رئیس نهاد قانونگذاری کشورمان از مجتمع نمایشگاهی و فروشگاهی "زندگی بهشتی" واقع در یادمان شهدای هفتم تیر (سرچشمه) بازدید کرد.

براساس این گزارش محمدرضا زائری مدیر مجتمع یادمان شهدای هفتم تیر (سرچشمه) گفت: بعد از حادثه هفتم تیر و شهادت شهید بهشتی و یاران ایشان، رهبر بزرگوار انقلاب که در آن زمان بعد از شهید بهشتی دبیر حزب جمهوری اسلامی شدند، به این مکان تشریف آورده و تاکید فرمودند که این مکان باید برای زنده نگه داشتن یاد شهید بهشتی و یاران ایشان،‌ به‌عنوان یک مجموعه فرهنگی و دینی برای ترویج گفتمان انقلاب، بازسازی شود.

زائری افزود: با تلاش‌های برخی دوستان این مجموعه بازسازی شد و با دستور مقام معظم رهبری مدیریت این مجموعه به سازمان تبلیغات اسلامی واگذار شد.

وی تصریح کرد: در طول دو سالی که از راه‌اندازی و بهره‌برداری از این مجموعه می‌گذرد، فعالیت‌های بسیار متنوعی را داشته‌ایم و این مجموعه با داشتن بخش‌های مختلفی از قبیل مسجد، کلینیک خانواده، نگارخانه،‌ تالار گفت‌وگو و همایش و.... پذیرای خانواده‌های زیادی است.

زائری افزود: همچنین ما در مجموعه نمایشگاهی و فروشگاهی زندگی بهشتی، محصولاتی که در سبک زندگی اسلامی ایرانی در داخل کشور توسط تولیدکنندگان متعهد داخلی تولید می‌شود را عرضه می کنیم و در واقع خانواده‌ها با حضور در این مجموعه می توانند نیازهای خود را تامین کنند.

کد خبر : ۲۷۴۹۴۹