خبرگزاری کار ایران

با اعلام سازمان خصوصی‌سازی؛

مزایده استقلال به 2 هفته دیگر موکول شد

با اعلام سازمان خصوصی‌سازی مزایده باشگاه استقلال به روز سه‌شنبه29 اردیبهشت‌ماه موکول شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، میرعلی‌اشرف‌ عبدلله پوری‌حسینی در نشست‌خبری که ظهر امروز در محل سازمان خصوصی‌سازی برگزار شد با اعلام این خبر گفت: مزایده باشگاه استقلال به روز سه‌شنبه 29 اردیبهشت‌ماه موکول شد چراکه متقاضیان شرکت در مزایده وجه سپرده را به موقع واریز نکرده بودند و به همین دلیل از مزایده کنار گذاشته شدند.

وی ادامه داد: به این ترتیب باشگاه‌استقلال همچنان خریداری ندارد و سه‌شنبه 29 اردیبهشت‌ماه مزایده چهارم این باشگاه برگزار خواهد شد.

به این ترتیب متقاضیان خرید باشگاه‌استقلال باید تا روز دوشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سپرده مورد نظر سازمان خصوصی‌سازی را به حساب این سازمان واریز کنند تا برای حضور در مزایده چهارم بتوانند شرایط لازم را احراز کنند.

همچنین پرسپولیس هم سرنوشتی مشابه استقلال داشته با کمی تفاوت چراکه شرکت بهنام‌پیشرو به دلیل عدم پرداخت به موقع وجه سپرده از مزایده کنار گذاشته شد و اهلیت شرکت استیل‌آذین هم تایید نشد تا مزایده باشگاه‌پرسپولیس هم به دور چهارم کشیده شود.

به نظر می‌رسد بدهی بانکی یکی از دلایل اصلی عدم تایید اهلیت شرکت استیل‌آذین ایرانیان برای برنده شدن در مزایده سوم بوده است.

کد خبر : ۲۷۴۸۴۱