خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون امنیت و شبکه کشوری در گفت وگو با ایلنا:

برگزاری نمایشگاه الکامپ 94 از اولویت های کمیسیون است

عباس هادی پور گفت:برای بهبود شرایط کمیسیون امنیت و شبکه کشوری، استفاده از مشاوران را در دستور کار خود قرار خواهیم داد.

عباس هادی پور در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، در خصوص مصوبات برنامه ششم توسعه، گفت:به دلیل این که مدت زمان زیادی از استقرار هیئت مدیره نمی گذرد و همچنین این جا به جایی ها مصادف با تعطیلات سال نو بود، برنامه روشن و مشخصی نداریم.

وی در خصوص دستورالعمل هایی که در حال حاضر مطرح شده اند، اظهار کرد: در درجه اول برگذاری الکامپ 94 را در دستور کار خود قرار داده ایم؛ البته طبق برنامه ریزی های انجام شده این نمایشگاه به صورت منتفاوتی برگزار خواهد شد.

این عضو کمیسیون و امنیت کشوری، گفت:برنامه بعدی ما ترمیم کمیسیون های استانی و همچنین فعالیت بیشتر کمیسیون رفاه به منظور ارائه بهتر خدمات است؛ اعضای این کمیسیون در تلاش هستند تا سازمان، ارتباط بیشتری با بخش دولتی از طریق کمیسیون دولت سازمان و حضور در شورای ملی داشته باشد.

وی در ادامه افزود: اگر این مهم تحقق یابد، اولین استانی خواهیم بود که برای بهبود شرایط از مشاورین استفاده می کند؛ البته باید یاد آور شد که این امر از طریق برنامه ای انجام می شود که بیان جزئیات در این خصوص را به زمان دیگر موکول می کنم.

هادی پوراذعان داشت: این اقدامات را برای استفاده از خرد جمعی و همچنین اشاعه فرهنگ مشاوره در بخش دولتی که به صورت لایحه اولیه انجام شده و قابل ارائه به شورای استانداری است، انجام می دهیم.

وی با ابراز امید واری در خصوص جلب نظر بخش دولتی، گفت:اگر این عمل صورت گیرد،منجر به اشتغال زایی می شود و همچنین از هدر رفتن منابع دولتی در جهت اجرای پروژه ها، جلو گیری خواهد شد.

کد خبر : ۲۷۴۷۷۹