خبرگزاری کار ایران

با حضور تولیت آستان قدس رضوی

جشن میلاد حضرت علی (ع) در حرم مطهر رضوی برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۲۷۴۴۳۱

مراسم جشن سالروز میلاد حضرت علی (ع) با حضور آیت الله واعظ طبسی، نماینده ولی فقیه در خراسان و تولیت آستان قدس رضوی در تالار اماکن متبرکه حرم مطهر حضرت رضا (ع) برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا - خراسان رضوی، در این مراسم که آیت الله علم الهدی؛ امام جمعه مشهد، آیت الله هاشمی شاهرودی، اکبر ترکان؛ مشاور ارشد رئیس جمهور، استاندار خراسان رضوی، شهردار مشهد، قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی و هم چنین زائران و مجاوران حضرت رضا (ع) نیز در آن حضور داشتند، علی خوش چهره، کاظم ذوقیان، احمد واعظی و سید جفر ماهرخسار از ذاکران اهل بیت (ع) به مدح و منقبت و ذکر سجایای مولای متقیان، حضرت علی (ع) پرداختند.

هم چنین تلاوت کلام الله مجید و شعر خوانی استاد سید رضا موید از پیشکسوتان شعر آئینی، دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

در این مراسم که از ساعت ۹: ۳۰ آغاز شد و تا ساعت ۱۱: ۳۰ به طول انجامید، خادمان بارگاه منور رضوی از خیل ارادتمندان با شربت و شیرینی پذیرایی کردند.

لازم به ذکر است، امشب نیز ویژه برنامه سالروز میلاد حضرت علی (ع) از ساعت ۲۰: ۱۵ در رواق بزرگ امام خمینی (ره) حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود و در آن علاوه بر سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حسینی قمی، ذاکران اهل بیت (ع) به مدیحه سرایی و مولودی خوانی می‌پردازند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز