خبرگزاری کار ایران

با حضور وزیر ورزش و جوانان؛

ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۲۷۳۵۹۱

با حضور وزیر ورزش و جوانان، ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج، دقایقی پیش به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا در یاسوج، محمود گودرزی، در مراسم افتتاح این ورزشگاه، گفت: امیدواریم با افزایش اعتبارات شاهد افزایش سرانه فضاهای ورزشی در سراسر کشور باشیم.

گودرزی، با بیان اینکه تکمیل پروژه‌های ورزشی می‌تواند موجب توسعه ورزش در رشته‌های مختلف در سراسر کشور شود، افزود: البته توسعه زیر ساخت‌ها به تنهایی نمی‌تواند موجب توسعه ورزش شود.

استاندار کهگیلویه و بویر احمد نیز در این آیین گفت: این استان دارای استعداد‌ها و پتانسیل‌های متعدد ورزشی است که اگر پروژه‌های ورزشی نیمه‌تمام آن به بهره‌برداری برسد، بدون شک شاهد شکوفایی دو چندان این استعداد‌ها خواهیم بود.

سید موسی خادمی افزود: کهگیلویه و بویر احمد به دلیل موقعیت خاصر جغرافیایی و آب و هوایی می‌تواند محل مناسبی برای برگزاری اردوهای ملی و بین المللی باشد.

وی گفت: برای اتمام پروژه‌های ورزشی نیمه‌تمام این استان، نیازمند تخصیص اعتبارات کلان از سوی دولت هستیم و امیدواریم وزارت ورزش و جوانان در این ارتباط استان را یاری دهند.

خادمی افزود: هتل جنب ورزشگاه یاسوج اکنون دارای پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصد است که اگر این پروژه تکمیل شود می‌توانیم مسابقات ملی و بین المللی را در این استان میزبانی کنیم.

نماینده بویراحمد ودنا در مجلس نیز گفت: افتتاح ورزشگاه یاسوج رخداد بزرگی است که به برکت ماه مبارک رجب حاصل شده است.

غلام محمد زارعی، با بیان اینکه کهگیلویه و بویر احمد، قابلیت پایلوت شدن برای ورزش‌های کشور را دارد، گفت: بهره‌برداری از ورزشگاه یاسوج آرزوی دیرینه من بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز