خبرگزاری کار ایران

مدیر آموزش و پرورش شهرستان چرام در کهگیلویه و بویراحمد

برگزاری آزمون سراسری بعد از یک وقفه چهار ساله در چرام

asdasd
کد خبر : ۲۷۳۵۴۸

مدیر آموزش و پرورش شهرستان چرام در استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری آزمون سراسری ۹۴ بعد از یک وقفه چهارساله در شهر چرام مرکز این شهرستان خبر داد.

صدرالله عزیزی در گفت‌و‌گو اختصاصی با ایلنا از یاسوج گفت: بعد از یک وقفه چهارساله آزمون سراسری ۹۴ در شهر چرام مرکز شهرستان چرام برگزار می‌شود و داوطلبان نگرانی در این ارتباط نداشته باشند. 

وی، با تقدیر از همراهی‌های مسوولان اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد، نماینده چهار شهرستان در مجلس شورای اسلامی، دانشگاه یاسوج و فرماندار شهرستان چرام در این زمینه، اظهارداشت: با همراهی تمامی این بزرگواران موفق شدیم مجوز برگزاری آزمون سراسری امسال را بعد از یک وقفه چهارساله در خود شهرستان دریافت کنیم. 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان چرام در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: برگزاری آزمون سراسری در سال‌های گذشته در شهر دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه برگزار می‌شد که سبب استرس فراوان برای خانواده‌ها و داوطلبان و همچنین خطرات دیگر در حوزه تصادفات را بهمراه داشت. 

عزیزی گفت: تدابیر لازم برای برگزاری آزمونی باکیفیت و درخور شآن داوطلبان شهرستان چرام برگزار خواهیم نمود و از تمامی خانواده‌ها و مسوولان دستگاههای اجرایی و شرکت‌های خدماتی در این شهرستان می‌خواهیم همانند برنامه های گذشته ما را در این امر یاری دهند. 

به گزارش ایلنا ، شهرستان چرام یکی از شهرستان‌های گرمسیری کهگیلویه و بویراحمد است که با شهرستان کهگیلویه حدود ۲۰ کیلومتر فاصله دارد.

ضرغام علی بازی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز