خبرگزاری کار ایران

انصراف یک نماینده در گفت‌و‌گو با ایلنا؛

نماینده مشهد: نامزد انتخابات مجلس دهم نمی‌شوم/ نمایندگی شغل نیست

نماینده کنونی مردم مشهد از تصمیم خود برای عدم حضور در رقابت‌های انتخاباتی مجلس دهم خبر داد.

سیدهاشم بنی‌هاشمی در پاسخ به خبرنگار ایلنا که آیا در مجلس دهم هم کاندیدا می‌شوید، اظهار کرد: مشهد قحط ‌الرجال نبوده و نمی‌شود نمایندگی تبدیل به شغل بشود و باید به دیگران فرصت داد.

وی افزود: بنا نیست یک نفر بیاید و نماینده شود و هر دوره با حضورش٬ مانع حضور دیگر چهره‌های توانمند و تاثیرگذار شود٬ لذا در این دوره بنای حضور ندارم.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح استانی شدن انتخابات گفت: برخی این موضوع را مطرح می‌کنند که این طرح سبب ورود کانون‌های قدرت و ثروت به مجلس می‌شود که بنده با این موضوع کاملا مخالف هستم.

وی افزود: این یک اشتباه فاحش است که می‌گویند این طرح سبب می‌شود کانون‌های ثروت و قدرت در میان کاندیدا‌ها و مجلس نفوذ کند، من نماینده مشهد به عنوان یک کلانشهر هستم در حالی که هزینه انتخاباتی بنده که رقم ۵۰ میلیون تومان بوده از هزینه انتخاباتی یک نماینده شهرستان بسیار بسیار کمتر بوده است.

بنی‌هاشمی گفت: آن زمانی کانون قدرت و ثروت نفوذ می‌کند که می‌بینیم یک نماینده‌ای از شهرستان برای خود مهمانسرا راه انداخته و به منظور پیگیری مسائل و منافع شخصی خود٬ هزینه‌های هنگفت متقبل می‌شود.

کد خبر : ۲۷۳۵۰۳