خبرگزاری کار ایران

فرماندار دهگلان:

گذران زندگی ما از تلاش کارگران شکل می‌گیرد

asdasd
کد خبر : ۲۷۳۴۷۵

فرماندار دهگلان گفت: گذران زندگی ما از تلاش قشر زحمت کش کارگری سرچشمه می‌گیرد و تلاش نظام هم حرکت در راستای مشکلات کارگری است.

به گزارش ایلنا، نظری، امروز دوشنبه در دیدار با واحدهای تولیدی دهگلان اظهار کرد: شاید دلیل عمده مشکلات ما بعد از پیروزی انقلاب اسلامی استقلال طلبی و عزت خواهی جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه اقتصاد مرز نمی‌شناسد و زنجیره اقتصاد متصل به جامعه بین المللی است، افزود: ما از جانب دشمن آسیب بسیاری دیدیم.

نظری با اشاره به توافق لوزان گفت: این اقتصاد با تفاهمنامه ایی که دولت با جامعه جهانی بسته، روز به روز در حال بهتر شدن است

وی همچنین خاطرنشان کرد: دولت تدبیر و امید با سیاست‌های مدبرانه تلاش دارد مشکلات اقتصادی و بخصوص واحدهای تولیدی را بهتر کند و رکود و تورم را از بین ببرد.

فرماندار دهگلان یادآور شد: اگر به بحران سال ۹۱ و ضربه‌هایی که از این ناحیه خوردیم، بنگریم می‌بینیم که تورم کمتر شده است.

وی در ادامه گفت: دولت در پی آن است که با تعامل خوب با جامعه جهانی فضای کسب و کار را بهتر کند و علاوه بر حل مشکلات واحدهای تولیدی در افزایش کیفیت، رقابت جهانی و رونق تولید سهمی داشته باشد.

نظری همچنین اظهار کرد: نگرش جامعه جهانی به جمهوری اسلام تغییر یافته و ما از این مشکلات رهایی پیدا می‌کنیم تا یک جامعه تولیدگر موفق در سطح جهانی داشته باشیم و روز کارگ نقطه عطفی باشد در کمیت و کیفیت بهتر تولید، حفظ و صیانت از جایگاه کارگری.

وی از رکود و تورم به عنوان ۲ دشمن اصلی اقتصاد نام برد و گفت: عدم تزریق نقدینگی و سیاست انقباضی بودجه فشار زیادی بر واحدهای تولیدی وارد آورده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز