خبرگزاری کار ایران

فراخوان طراحی پوستر جشنواره تئاتر کودک همدان منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۲۷۳۴۶۱

فراخوان مسابقه طراحی پوستر بیست‌و‌دومین جشنواره بین‌المللی تئا‌تر کودک و نوجوان منتشر شد.

به گزارش ایلنا، ستاد جشنواره بین‌المللی تئا‌تر کودک و نوجوان به منظور بهره‌مندی از حضور هنرمندان خلاق و طرح‌های نو و بدیع، طراحی پوستر جشنواره بیست‌و‌دوم را با فراخوان عمومی و دعوت از هنرمندان طراح و گرافیست به شکل مسابقه برگزار می‌کند.

هنرمندان سراسر کشور می‌توانند با توجه به شعار جشنواره «بچه‌های امروز، تماشاگران خلاق» و مضامین فراخوان جشنواره شامل اخلاق و سنت اسلامی، فرهنگ اصیل ایرانی، خانواده، نشاط و امید در فضای جامعه و نسل آینده، آثار خود را جهت شرکت در مسابقه ارائه دهند.

بر اساس فراخوان، هنرمندان سراسر کشور می‌توانند با توجه به شعار جشنواره «بچه‌های امروز، تماشاگران خلاق» و مضامین فراخوان جشنواره شامل اخلاق و سنت اسلامی، فرهنگ اصیل ایرانی، خانواده، نشاط و امید در فضای جامعه و نسل آینده، آثار خود را جهت شرکت در مسابقه ارائه کنند.»

در این فراخوان آمده است محدودیتی در ارائه تعداد اثر وجود ندارد و طرح‌های پیشنهادی باید در ابعاد پنجاه در هفتاد طراحی و ارسال شوند. از طراحان خواسته شده است اثر ارائه شده با تکنیک و شیوه آزاد و به صورت فایل tiff cmyk ۳۰۰dpi بر روی لوح فشرده به همراه تصویر A۴ رنگی ارسال شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز