خبرگزاری کار ایران

فرماندار کاشان در گفتگو با ایلنا:

جامعه کارگری کاشان نقش به سزایی درپیروزی انقلاب داشته است

asdasd
کد خبر : ۲۷۳۴۴۷

فرماندار کاشان گفت: جامعه کارگری و صنعتی منطقه کاشان بزرگ با تقدیم بیشترین شهید کارگر نقش به سزایی درپیروزی و پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشته است.

«ابوالفضل صدرائیه» درگفتگو با خبرنگارخبرگزاری ایلنا در کاشان، ضمن تبریک هفته کار و کارگر به تلاشگران عرصه تولید و صنعت شهرستان کاشان، به اهمیت وجایگاه مقام کارگر درشهرستان کارگری کاشان اشاره کرد واظهارداشت: جامعه کارگری و صنعتی منطقه کاشان بزرگ با تقدیم بیشترین شهید کارگرنقش به سزایی درپیروزی و پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران داشته است.

وی صنعتی و کارگری بودن کاشان بزرگ را موجب افتخارخود وشهروندان این شهرستان دانست و گفت: علیرغم بحران‌های اقتصادی، بی‌مهری وتحریم‌های ظالمانه‌ای که دشمنان برای کشورمان بوجود آورده‌اند جامعه کارگری کاشان توانسته با ابتکار، خلاقیت، نوآوری و جدیت درتامین معیشت خود و خانواده وهمچنین درصحنه‌های اقتصادی سربلند بیرون بیاید.

صدرائیه به نقش بسیار ارزنده کارگران ریسندگی و بافندگی شهرستان کاشان دردفاع ازارزشهای انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس علیرغم بی‌مهری‌هایی که به این عزیزان شده است اشاره کرد و یاد آوری نمود: متاسفانه علیرغم فداکاری و تلاش این کارگران درصحنه‌های های مختلف آن طور که باید در دوره‌های قبل مسئولین جوابگوی مشکلات این عزیزان نبوده‌اند.

تلاش‌های انجام شده در رفع مشکلات کارگران کاشان دردولت قابل توجه است

وی ضمن ابرازخرسندی و رضایتمندی ازجدیت نماینده مردم شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل درمجلس شورای اسلامی، پیگیری‌ها وتدابیر استانداراصفهان و مجموعه فرمانداری کاشان دررفع بخشی از مشکلات این عزیران. گفت: تلاشهایی که دردوره دولت تدبیر و امید درجهت رفع نگرانی‌ها و رفع مشکلات کارگران کاشان شده به هیچ وجه قابل مقایسه با دوران قبل نیست.

فرماندارکاشان با اشاره به اینکه قدمهای خوبی در راستای تحقق معوقات کارگران ریسندگی و بافندگی کاشان متناسب با شرایط موجود برداشته شده است. گفت: امیدواریم بتوانیم با حداقل امکانات موجودی که دراختیار داریم با کمک نماینده مردم شهرستانهای کاشان وآران و بیدگل، مسئولین استان وشهرستان انتظارات کارگران شهرستان کاشان را آن طور که درشان این عزیزان می‌باشد برآورده کنیم.

حفظ جایگاه کارگری واقتصادی کاشان با حداقل امکانات موجود سیاست دولت جدیداست

صدرائیه حفظ جایگاه کارگری واقتصادی کاشان با حداقل امکانات موجود را ازمهم‌ترین سیاست‌های دولت تدبیر وامید عنوان کرد واظهارداشت: با نگاهی که دولت تدبیر وامید درمهارتورم همراه با رشد وشکوفایی اقتصادی ورفع تحریم‌ها با دیپلماسی‌های موجود دارد خواهیم توانست براساس استعداد ذاتی مردم کاشان با جذب سرمایه گذاران شاهد تحولی چشمگیر دربخش اقتصادی این شهرستان باشیم.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه شهرستان کاشان قطب صنعت نساجی کشورمی باشد اگربتوانیم براساس نگاهی که مقام معظم رهبری درراستای اقتصاد مقاومتی درون زا وصادراتی دارد دراین بخش سرمایه گذاری کنیم خواهیم توانست آینده خوبی را برای مردم وکارگران کاشان رقم بزنیم.

بیمارستان کارگران تامین اجتماعی کاشان سریع‌تراحداث شود

فرماندار کاشان با انتقاد شدید ازبرآورده نشدن احداث بیمارستان کارگران تحت پوشش تامین اجتماعی کاشان به عنوان حداقل امکانات کارگران این شهرستان درحوزه بهداشت و درمان یادآوری نمود: ازمدیران کشوری انتظارداریم براساس قولی که ازسالیان گذشته به کارگران کاشان دربخش بهداشت داده‌اند نسبت به ساخت بیمارستان تامین اجتماعی کارگران به جای بیمارستانی که قبلا ازاین عزیزان گرفته شده هرچه سریع‌تر اقدام کنند.

شایان ذکراست با توجه به اینکه شهرستان کاشان با بیش ازیک صد واحد صنعتی وتولیدی و اشتغال بیش از ۶۵ هزار نفر وتقدیم بیش از۳۰۰شهید کارگر نقش به سزایی در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی ایران داشته و داردبا ایجاد امکانات بهداشتی، درمانی ورفاهی شایسته خدمت رسانی بیشتری است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز