خبرگزاری کار ایران

مربی‌خارجی در رده پایه تاثیرگذار است

مظاهری: نمی‌توانم در انتخابی تیم‌ملی شرکت کنم /مصدوم نباشم به راحتی سهمیه‌المپیک می‌گیرم

asdasd
کد خبر : ۲۷۳۳۵۹

دارنده مدال طلای بازی‌های آسیایی دوحه قطر گفت: به علت آسیب‌دیدگی که از ناحیه کمر دارم به احتمال فراوان رقابت‌های انتخابی تیم ملی بوکس را از دست می دهم.

علی مظاهری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: چند روزی است تمرینات سبک را شروع کرده‌ام و طبق‌نظر پزشک از 2 هفته دیگر تمرینات سنگین و جدی را آغاز خواهم کرد.

وی درباره عدم حضور در رقابت‌های انتخابی تیم ملی بوکس متذکر شد: با مسوولین فدراسیون صحبت‌های لازم را انجام دادم و به زودی با مدارک‌پزشکی به فدراسیون بوکس می‌روم تا دلیل غیبت احتمالی در انتخابی را توضیح دهم و در این مورد تابع تصمیم فدراسیون هستم.

مظاهری درباره حضور مربی اوکراینی در رأس کادر فنی تیم ملی بوکس گفت: شناختی از مربی اوکراینی ندارم. مربیان‌خارجی همواره در تیم‌های پایه تاثیرگزاری بیشتری داشته‌اند و فکر می‌کنم مربیان داخلی چیزی از خارجی‌ها کم نداشته باشند، اما با این حال باید به این مربی اوکراینی زمان داد تا بتواند کارش را انجام دهد.

وی افزود: یک بوکسور برای یادگیری اصول اولیه  بوکس، باید از سنین نوجوانی با مربیان کاربلد تمرین کند تا زمانی که به رده بزرگسالان رسید مشکلی از این بابت نداشته باشد.

بوکسور وزن 91 کیلوگرم کشورمان با اشاره به دشوار بودن مسیر کسب سهمیه المپیک بیان کرد: کسب سهمیه‌المپیک نسبت به ادوار گذشته بسیار سخت‌تر شده اما با این حال اگر بچه‌های تیم ملی بوکس در شرایط مسابقه باشند و اردوهای تدارکاتی مناسبی را تجربه کنند، می‌توانیم حد اقل 4 سهمیه المپیک بگیریم.

وی همچنین افزود: با شناختی که از خودم دارم، اگر مشکل مصدومیت نداشته باشم به راحتی بدون اما و اگر سهمیه المپیک را به دست می‌آورم.

مظاهری درباره انتخابات هیات بوکس کرمانشاه نیز گفت: بوکس کرمانشاه می‌تواند یکی از قطب‌های بوکس کشور باشد. امیدوارم در این دوره انتخابات، افراد مستعد و دلسوز جایگزین افراد بانفوذ شوند تا بوکس‌کرمانشاه در مسیر موفقیت گام بردارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز