خبرگزاری کار ایران

هفته بیست‌و‌هفتم لیگ برتر فوتبال

سایپا 2 - پرسپولیس 2؛ درس آقا معلم به پروفسور!

asdasd
کد خبر : ۲۷۳۲۱۴

دیدار تیم‌های فوتبال سایپا و پرسپولیس در حالی با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید که پرسپولیس در نیمه نخست با 2 گل از حریف‌اش پیش بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دیدار تیم‌های فوتبال سایپای البرز و پرسپولیس تهران از هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال ساعت 17:30 امروز با قضاوت محسن ترکی در ورزشگاه انقلاب کرج آغاز شد که این دیدار با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.

ترکیب پرسپولیس: سوشا مکانی، رضا نورمحمدی، مایکل اومانیا، بابک حاتمی، حمیدرضا علی عسگری، مهرداد کفشگری، احمد نوراللهی، محمد نوری، گابریل، امید عالیشاه و مهدی طارمی

ترکیب سایپا:حامد فلاح زاده، وحید محمد زاده، ابراهیم شکوری، حامد شیری، مجید ایوبی، علی زینالی، میلاد میداودی، محمد نزهتی، روزبه شاه علی دوست، حکیم نصاری و سجاد مشکل پور

دقیقه 30 این دیدار پرسپولیس صاحب یک ضربه ایستگاهی در زمین حریف شد. ارسال بلند گابریل در محوطه جریمه سایپا با ضربه پشت‌سر نوراللهی توام شد تا توپ دور از دستان فلاح‌زاده به قعر دروازه برود و شاگردان برانکو با یک گل از خودروسازان پیش بیفتند.

8 دقیقه بعد نوبت به مهدی طارمی رسید تا از اشتباه مدافعان سایپا استفاده کند و در مصافی تک به تک توپ را از بالای سر فلاح‌زاده به قعر دروازه سایپا بفرستد.

دقیقه 44 بازیکنان سایپا از پرتاب‌های بلند اوت استفاده کردند و توپ آن‌ها روی خط شش‌قدم به حکیم نصاری رسید،‌ ضربه سر نصاری با دخالت بابک حاتمی از بالای سر مکانی درون دروازه پرسپولیس جا گرفت تا اختلاف در پایان نیمه نخست به حداقل برسد.

با آغاز نیمه دوم سایپا برای رسیدن به گل تساوی وارد میدان شد و دقیقه 55 با خطای بابک حاتمی به یک ضربه پنالتی رسید. مهدی شیری این پنالتی را برخلاف جهت حرکت مکانی وارد دروازه پرسپولیس کرد تا این بازی به تساوی کشیده شود.

سایپا در آخرین ثانیه‌های وقت‌های تلف‌شده هم به گل  دیگری رسید که ترکی این گل را به  دلیل خطای بازیکنان سایپا روی مکانی مردود اعلام کرد تا بازی با تساوی 2 بر 2 به پایان برسد. پرسپولیس با این تساوی 30 امتیازی شد و در رتبه دهم باقی ماند. سایپا هم با 38 امتیاز از رتبه هفتم تکان نخورد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز